Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorPaskerová, Dominika
dc.date.accessioned2018-06-26T08:14:55Z
dc.date.available2018-06-26T08:14:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129730
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá návrhem reklamní strategie pro společnost BZS MACHINERY s.r.o. Teoretická část práce se zabývá definováním problematiky marketingové komunikace a marketingového mixu v návaznosti na sestavení reklamní strategie. Dále byl proveden stručný popis společnosti v oblastech organizační struktury společnosti, její historie, marketingové komunikace, loga a sloganu, a v neposlední řadě konkurence. V praktické části je provedená analýza stávajících reklamních aktivit společnosti včetně konkrétních rozpočtů. Závěr práce obsahuje nové návrhy rozpočtů a konkrétní doporučení ke zlepšení reklamní strategie, kterou má společnost k dispozici.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the design of advertising strategy for the BZS MACHINERY s. r. o. company. The theoretical part deals with the issues of marketing communication and marketing mix with regard to the creation of advertising strategy. Furthermore, a brief description of the company was shown in term of company’s organizational structure, its history, marketing communication, logo, slogan, and last but not least competition. The experimental part analyses the existing company’s advertising activities including specific budgets. The conclusion of the work deals with new proposals of budgets and specific recommendations for improving the advertising strategy that the company has at its disposal.en
dc.format55, [5] listů + 1 CD-R
dc.format.extent2323949 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectreklamní strategiecs
dc.subjectbrozpočetcs
dc.subjectreklama.cs
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectadvertising strategyen
dc.subjectbudgeten
dc.subjectadvertising.en
dc.titleNávrh reklamní strategie pro daný podnikcs
dc.title.alternativeAdvertising Strategy Proposal for the Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Iveta
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisPAS0082_HGF_N2102_2102T001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record