Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorRanochová, Tereza
dc.date.accessioned2018-06-26T08:14:55Z
dc.date.available2018-06-26T08:14:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129732
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je návrh reklamní strategie společnosti BeWooden s.r.o., která se zabývá výrobou produktů ze dřeva. Tato společnost i její reklamní aktivity jsou v práci představeny. Diplomová práce se dělí na dvě hlavní části. První část je teoretická a zabývá se vysvětlením problematiky komunikačního mixu a marketingové komunikace. Druhá část je praktická. Tato část se zabývá analýzou stávajících reklamních aktivit a jejich rozpočtů. Praktická část také obsahuje návrh nové reklamní strategie spolu s rozpočty. V závěru práce jsou sestaveny doporučení ke zlepšení reklamní strategie společnosti.cs
dc.description.abstractThe subject of this diploma thesis is the design of advertising strategy of BeWooden s.r.o., which deals with the production of wood products. This company and its advertising activities are presented in this work. The diploma thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical and deals with explaining the issues of communication mix and marketing communication. The second part is practical. This section discusses the analysis of existing advertising activities and their budgets. The practical part also includes a proposal for a new advertising strategy along with budgets. In the end of the thesis, recommendations are made to improve the company´s advertising strategy.en
dc.format60 listů
dc.format.extent1550048 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectrozpočetcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectreklamní strategiecs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectbudgeten
dc.subjectcompanyen
dc.subjectadvertising strategyen
dc.titleNávrh reklamní strategie pro daný podnikcs
dc.title.alternativeAdvertising Strategy Proposal for the Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePolách, Zdeněk
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisRAN0022_HGF_N2102_2102T001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam