Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorChovancová, Tereza
dc.date.accessioned2018-06-26T08:14:57Z
dc.date.available2018-06-26T08:14:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129736
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců v dané společnosti. Spokojenost zaměstnanců je zjištěna pomocí elektronického, písemného a osobního dotazování. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje základní pojmy marketingu, teorii marketingového výzkumu a jeho procesy. Dále sestavení dotazníku a metody dotazování. Druhá kapitola charakterizuje společnost a její firemní kulturu. Třetí kapitola je zaměřena na zhodnocení výsledků dotazníkového šetření. Čtvrtá kapitola popisuje návrhy a doporučení pro zlepšení spokojenosti zaměstnanců.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on marketing research of employee satisfaction in the company. Employee satisfaction is determined by electronic, written and personal polling. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the basic concepts of marketing, the theory of marketing research and processes. For build a questionnaire and query methods. The second chapter characterizes the company and corporate culture. The third chapter focuses on evaluating the results of the questionnaire. The fourth chapter describes suggestions and recommendations for improving employee satisfaction.en
dc.format43, [8] listů + 1 CD-R
dc.format.extent1343140 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zaměstnancůcs
dc.subjectrespondentcs
dc.subjectspolečnost CTScs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectrespondenten
dc.subjectcompany CTSen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců daného podnikucs
dc.title.alternativeEmployee Satisfaction Marketing Research of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Iveta
dc.date.accepted2018-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisCHO0136_HGF_B2102_2102R001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam