Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorVavrečková, Lucie
dc.date.accessioned2018-06-26T08:14:58Z
dc.date.available2018-06-26T08:14:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129738
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty podniku ETA a.s. Cílem je zjistit spokojenost zákazníků produktů mezi uživateli této značky. Na základě jejich spokojenosti nebo nespokojenosti navrhnout společnosti ETA a.s. opatření, jak zvýšit spokojenost s produkty těchto zákazníků. Práce je rozvržena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je obecně charakterizována teorie marketingu, marketingového výzkumu a podrobná charakteristika podniku. Praktická část obsahuje vytvořený dotazník, interpretaci výsledků z dotazníkového šetření. Poté následují návrhy a doporučení pro společnost ETA a.s. V závěru je celkové zhodnocení práce.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with marketing research of customer satisfaction with products of ETA company. The goal of it is to find customer satisfaction among the users of this brand. Based on their satisfaction or dissatisfaction, make an idea to ETA company how to increase customer satisfaction with these products. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is generally characterized by marketing theory, marketing research and detailed business characteristics. The practical part contains a questionnaire and interpreting of the results from a questionnaire surveying. Then there are a suggestions and recommendations for ETA company. At the end, there is an overall evaluation of the thesis.en
dc.format46, [8] listů + 1 CD-R
dc.format.extent2168935 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspolečnost ETAcs
dc.subjectosobní dotazovánícs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcompany ETAen
dc.subjectpersonal interviewingen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Iveta
dc.date.accepted2018-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisVAV0158_HGF_B2102_2102R001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record