Show simple item record

dc.contributor.advisorPawliczek, Adam
dc.contributor.authorŽižková, Kateřina
dc.date.accessioned2018-06-26T08:14:59Z
dc.date.available2018-06-26T08:14:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129744
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníků se službami společnosti ČEZ, a.s.. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána teorie marketingového výzkumu a charakteristika společnosti. V praktické části je popsán průběh celého marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků se službami společnosti a analýza získaných dat z dotazníkového šetření. Výsledkem práce je návrh změn a doporučení, které by po realizaci měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focussed on the satisfaction of customers with the services provided by ČEZ, a.s .. The thesis is divided into two parts on the theoretical and practical part. The theoretical part describes the theory of marketing research and the characteristics of the company. The practical part describes the course of the whole marketing research of customers satisfaction with the services of the company and the analysis of the obtained data from the questionnaire survey. The result of the thesis is a proposal for changes and recommendations, which after realization should lead to the improvement of customers satisfaction.en
dc.format41, [6] listů + 1 CD-R
dc.format.extent3945408 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectslužby.cs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectservices.en
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeMarketing Research for Customer Satisfaction with Speific Enterprieseen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePodlasová, Anežka
dc.date.accepted2018-05-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisZIZ0038_HGF_B2102_2102R001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record