Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTomášková, Yveta
dc.contributor.authorKuncová, Jana
dc.date.accessioned2018-06-26T08:17:22Z
dc.date.available2018-06-26T08:17:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/130220
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti, která se zabývá prodejem energií. Pro dosažení cíle je potřeba analyzovat současný marketingový mix společnosti. Pro analyzování bude použita PEST analýza, Porterova analýza, analýza vnitřního prostředí firmy a dále zpracuji SWOT analýzu, pomocí které zhodnotím vnitřní i vnější situaci dané společnosti, jako jsou silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Rovněž vytvořím online dotazník (anketu), kterou následně vyhodnotím. Po podrobném rozboru všech částí analýzy navrhnu určitá doporučení ke zlepšení marketingového mixu, který povede ke zvýšení tržního podílu firmy a tím i ke stabilizaci na trhu s energiemi. Z těchto návrhů bude vedením a stěžejními zaměstnanci vybráno inovativní opatření, které bude zrealizováno.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis proposes an improvement to a chosen energy company's marketing mix. To reach this goal, the thesis analyses the company's current marketing mix. For this, the PEST analysis, the Porter's analysis, the internal environment analysis and the SWOT analysis are employed to identify both company's internal and external situation such as its weaknesses, strengths, opportunities and threats. Also, an online poll is taken and evaluated. After detailed breakdown of all parts of the analyses some proposals are made to improve the marketing mix, which would lead to market share increase and, consequently, to consolidation of the company in the energy market. Innovative measures arising from these proposals would be picked by the company leaders and key employees and then implemented.en
dc.format57, [14] listů + 1 CD-R
dc.format.extent3439608 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixůcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingové plánovánícs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing planningen
dc.titleMarketingový mix prodejce energiícs
dc.title.alternativeMarketing Mix of Energy Dealeren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRusínová, Miloslava
dc.date.accepted2018-05-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisKUN0103_HGF_B2102_2102R001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam