Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorSvobodová, Karolína
dc.date.accessioned2018-06-26T08:17:28Z
dc.date.available2018-06-26T08:17:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/130240
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků ve společnosti innogy Česká republika a.s., konkrétně pro pobočku zákaznického centra v Ostravě. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části je popsána charakteristika společnosti a teoretická východiska měření spokojenosti. Praktická část se zabývá výzkumem a následnou analýzou výzkumu. Výzkum probíhal pomocí dotazníku, dotazování probíhalo osobním a elektronickým dotazováním. Osobní dotazování probíhalo na zákaznickém centru v Ostravě. Elektronické dotazování probíhalo pomocí formuláře google. Výsledky této práce mohou být využity pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti innogy.cs
dc.description.abstractThis thesis deals is focuse on measurement of customer satisfaction in the company innogy Czech Republic, a. s., specifically for a customer center branch. This customer center is situated is Ostrava. The work have a two parts, first is the theoritical one and the second one is practice. In theoretic part is describe characteristic this one bank and way out of measurement satisfaction. In the practical part I'm following up research and analysis of fixed research. This research was conducted in the form of personal ask about and electronic polling. Personal interviews were conducted at the customer center in Ostrava. Electronic poll was done using the google form. The results of this study can be used to increase customer satisfaction with innogy.en
dc.format72, [29] listů + 1 CD-R
dc.format.extent4174372 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectinnogy Česká republika, a. s.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectsafisfaction measurementen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectinnogy Czech Republic, a. s.en
dc.subjectmarketing research, analysisen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků energetického podnikucs
dc.title.alternativeCustomers Satisfaction Analysis of the Energy Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMoravec, Ladislav
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisSVO0157_HGF_N2102_2102T001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam