Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorDědková, Anežka
dc.date.accessioned2018-06-26T08:17:28Z
dc.date.available2018-06-26T08:17:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/130241
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků sběrny Klimkovice, která je součástí společnosti KOMEX trade, s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretická východiska s orientací na spokojenost zákazníka a dotazníkové šetření. V druhé části je provedena SWOT analýza, která popisuje současný stav společnosti a sběrny Klimkovice, která je následně použita jako zdroj pro zpracování dotazníkového šetření. Další část se věnuje metodice výzkumu, kde je detailně popsán postup, který je následně aplikován. Praktická část obsahuje analýzu dat nasbíraných pomocí dotazníkového šetření. Na základě těchto dat byly vytvořeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe Diploma Thesis deals with analysis of customer satisfaction in the field of secondary raw material purchase in Klimkovice which is part of company KOMEX trade, s.r.o. The first part focuses on theoretical basis of customer satisfaction and on survey interview. In the second part is described the current situation of the Klimkovice’s secondary raw material purchase via SWOT analysis which is after used as a source for survey interview. Next part deals with methodology of survey interview which is described in detail. Practical part contains analysis of data collected from the survey interview. In the last part are made suggestions and recommendations from determined results.en
dc.format63, [16] listů + 1 CD-R
dc.format.extent2591425 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectanalýza spokojenostics
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectspokojený zákazníkcs
dc.subjectsběrnacs
dc.subjectsběrný odpadcs
dc.subjectvýkup odpaducs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomersen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectanalysis of customer satisfactionen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectsatisfied customeren
dc.subjectsecondary raw material purchaseen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků společnosti vykupující sběrné surovinycs
dc.title.alternativeCustomers Satisfaction Analysis of a Company Purchasing Scrap Materialen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMoravec, Ladislav
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisDED0035_HGF_N2102_2102T001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam