Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorKlímek, Ivo
dc.date.accessioned2018-06-26T08:17:28Z
dc.date.available2018-06-26T08:17:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/130243
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků společnosti prodávající kování, vrata, stavební materiál a také reklamu. V této práci jsou uvedeny základní informace týkající se způsobu provedení měření spokojenosti. Dále je zde představena samotná společnost. Hlavní částí této diplomové práce je analýza měření spokojenosti zákazníků. Je sestrojen dotazník, který je vytisknut a předán do společnosti osobně. Zaměstnanci společnosti jsou požádání, aby dotazník zákazníci vyplnili. Následně jsou data vyhodnocována a navržena doporučení pro zlepšení spokojenosti zaměstnanců u této společnosti.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the measurement of customer satisfaction of the company selling fittings, gates, building materials and advertising. This work provides basic information on how to measure satisfaction. Here is the company itself. The main part of this diploma thesis is analysis of customer satisfaction measurement. A questionnaire is produced, which is printed and handed over to the company in person. Employees of the company are asked to fill out the questionnaire. Subsequently, the data is evaluated and recommendations are proposed to improve employee satisfaction with this company.en
dc.format77 listů + 1 CD-R
dc.format.extent2233148 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectMeasurement of employee satisfactionen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectemployeesen
dc.subjectcompanyen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podnikucs
dc.title.alternativeMarketing Research of Customers Satisfaction of a Selected Enterprieseen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBaránková Vilamová, Lucie
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisKLI0046_HGF_N2102_2102T001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam