dc.contributor.advisor | Fait, Michal | |
dc.contributor.author | Polok, Jan | |
dc.date.accessioned | 2018-11-09T07:27:01Z | |
dc.date.available | 2018-11-09T07:27:01Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/133067 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje seznámení se hrou Hex a jejími herními strategiemi. Cílem práce je vytvoření vlastní implementace hry včetně prostředí, které umožňuje simulaci hry. Prostředí musí umožňovat různé herní možnosti včetně hry dvou hráčů a hry hráče proti počítači. Ve vlastní implementaci musí být použity různé herní strategie, které bude využívat počítač při hře proti uživateli. Práce se dále zabývá přehledem volně dostupných implementací hry s umělou inteligencí a porovnání těchto implementací s vlastní implementací. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with getting to know the Hex game and its strategies. The aim of the work is to create custom implementation of the game including simulation enviroment. The enviroment has to be capable of simulating various game options including player vs. player mode and player vs. PC mode. The custom implementation has to use various game strategies, which would be used by the PC during player vs. PC mode. This thesis also maps freely available game implementations with AI and compares those implementations with the new, custom one. | en |
dc.format.extent | 5670881 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Hra Hex | cs |
dc.subject | herní strategie | cs |
dc.subject | implementace herních strategií | cs |
dc.subject | umělá inteligence | cs |
dc.subject | Hex game | en |
dc.subject | game strategies | en |
dc.subject | implementation of game strategies | en |
dc.subject | artificial intelligence | en |
dc.title | Implementace herních strategií pro hru HEX | cs |
dc.title.alternative | Implementation of Game Strategies for HEX Game | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Ježek, David | |
dc.date.accepted | 2018-08-08 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | POL0338_FEI_B2647_2612R025_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |