dc.contributor.advisor | Petrů, Jan | |
dc.contributor.author | Slavíková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T11:21:33Z | |
dc.date.available | 2019-02-08T11:21:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/133911 | |
dc.description.abstract | Předmětem této diplomové práce je návrh rekonstrukce okružní křižovatky na ulici Hlavní třída a ulici Porubská v Ostravě. Hlavním cílem práce je návrh dvou variant přestavby okružní křižovatky, při kterých bude dbáno na dosažení potřebných opatření ke zvýšení plynulosti a bezpečnosti provozu automobilové, pěší a cyklistické dopravy. Součástí diplomové práce je zjištění stávajícího stavu okružní křižovatky, vyhodnocení intenzity dopravy na základě provedených dopravních průzkumů, vyhodnocení dopravní nehodovosti včetně videoanalýzy konfliktních situací a analýzy bodových závad. Na závěr byly navržené varianty porovnány dle multikriteriálního hodnocení, na jehož základě byla pro podrobnější zpracování vybrána nejvhodnější varianta. Pro ověření průjezdnosti okružní křižovatky byl při návrzích používán program AutoTURN. | cs |
dc.description.abstract | The subject of this diploma thesis is a proposal of roundabout reconstruction on street Hlavni trida and street Porubska in Ostrava. The main aim of the work is to propose two variants of reconstruction of the roundabout which will take into account the necessary measures to increase the fluency and traffic safety of vehicles, pedestrian and cyclists. Part of the work is observation the current state, evaluation of the traffic intensity based on the traffic surveys, evaluation of traffic accidents including the videoanalysis of conflict situations and analysis of point faults. Finally, the suggested variants were compared according to the multi-criteria evaluation and based on the conclusion the most suitable variant was chosen for more detailed processing. During desingning the program AutoTURN was used to check the pass ability of the roundabout. | en |
dc.format.extent | 4804517 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | okružní křižovatka | cs |
dc.subject | dopravní průzkum | cs |
dc.subject | dopravní nehodovost | cs |
dc.subject | konfliktní situace | cs |
dc.subject | analýza bodových závad | cs |
dc.subject | multikriteriální hodnocení | cs |
dc.subject | AutoTURN | cs |
dc.subject | roundabout | en |
dc.subject | traffic survey | en |
dc.subject | traffic accidents | en |
dc.subject | conflict situations | en |
dc.subject | analysis of point faults | en |
dc.subject | multi-criteria evaluation | en |
dc.subject | AutoTURN | en |
dc.title | Rekonstrukce okružní křižovatky na ul. Hlavní třída a ul. Porubská v Ostravě | cs |
dc.title.alternative | Reconstruction of the roundabout on street Hlavni trida and street Porubska in Ostrava | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Štětař, Jan | |
dc.date.accepted | 2019-01-09 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | SLA0154_FAST_N3607_3607T036_01_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |