Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrů, Jan
dc.contributor.authorFekete, David
dc.date.accessioned2019-02-08T11:21:33Z
dc.date.available2019-02-08T11:21:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/133912
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je zhodnocení původního stavu statické dopravy řešeného území, následný výpočet potřebného počtu nových stání byl proveden pomocí normy ČSN 73 6110 a aktuální poptávky. Součástí diplomové práce je provedení dopravního průzkumu včetně analýzy bodových závad a dopravní nehodovosti. Dále byly navrženy dvě varianty řešení ke zkapacitnění parkovacích a odstavných stání včetně úprav ke zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu na místech kde byly zjištěny bodové závady. Prvním návrhem je varianta s parkovacím domem na ploše v blízkosti Sarezy a úpravou ulice náměstí Družby a Bajkalská na jednosměrný provoz, který zlepší bezpečnost a plynulost dopravy. Ve druhé variantě vznikne na ploše v blízkosti Sarezy parkovací plocha a okolní ulice budou navrženy pro větší kapacitu odstavných a parkovacích stání. Varianty byly navrženy s ohledem na návrhová vozidla a rozhledové poměry. Výsledná varianta obsahuje zhodnocení záborů pozemků, vzorové řezy, půdorys parkovacího domu, výkresy rozhledových poměrů a dopravního značení, ověření vlečných křivek vozidel a orientační odhad nákladů.cs
dc.description.abstractThe subject of this diploma thesis is the evaluation of the original state of static transport in the solved area, the subsequent calculation of the required number of parking spaces was done according to the norm ČSN 73 6110 and the current inquiry. Part of this diploma thesis is the execution of the traffic research including the analysis of conflict situations and the analysis of traffic accidents possibility. Furthermore, two variants of the solution for increasing the capacity of parking spaces were suggested including the adjustments for improvement of the safety and fluency of the traffic in the places where the conflict situations were detected. The first suggestion is the variant containing a parking house in the area nearby the Sareza covered pool and the adjustment of the náměstí Družby street and the Bajkalská street to one-way traffic which is going to improve the safety and fluency of the traffic in general. In the second proposal, parking area is going to be created in the area nearby the Sareza covered pool and the surrounding streets will be designed for bigger capacity of the parking spaces. The variants were created with regard to the design vehicle and lookout ratios. The resulting variant contains evaluation of the land annexation, modal sections, floor plan of the parking house, draft of lookout ratios and traffic signs, verification of the towing vehicles curves and tentative costs estimation.en
dc.format.extent3057513 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNávrh řešení odstavných a parkovacích stání v lokalitě ul. Gen. Sochora a okolícs
dc.subjectparkovánícs
dc.subjectnávrh parkovacích místcs
dc.subjectnávrh parkovacího domucs
dc.subjectkrytý bazén Sareza a sportovní centrumcs
dc.subjectOstrava – Porubacs
dc.subjectDesign of parking solutions in the locality street Gen. Sochora and neighborhooden
dc.subjectparkingen
dc.subjectdesign parking solutionsen
dc.subjectdesign of parking houseen
dc.subjectindoor swimming pool Sareza and sports centeren
dc.subjectOstrava – Porubaen
dc.titleNávrh řešení odstavných a parkovacích stání v lokalitě ul. Gen. Sochora a okolícs
dc.title.alternativeDesign of parking solutions in the locality street Gen. Sochora and neighborhooden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZikmund, Martin
dc.date.accepted2019-01-08
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisFEK0003_FAST_N3607_3607T036_02_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam