dc.contributor.advisor | Hudeček, Leopold | |
dc.contributor.author | Bobál, David | |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T11:21:34Z | |
dc.date.available | 2019-02-08T11:21:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/133915 | |
dc.description.abstract | BOBÁL, David Bc. Rekonstrukce železniční stanice Mikulovice: diplomová práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta stavební, Katedra dopravního stavitelství 227, 2018, 56s. Vedoucí diplomové práce Ing. Leopold Hudeček, Ph.D.
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Mikulovice. Jedná se především o rekonstrukci železničního svršku a železničního spodku dle platných norem a vyhlášek. Jsou navrženy a následně zhodnoceny dvě varianty řešení. Na základě zhodnocení by měly být zřejmé výhody a nevýhody navržených variant. První část práce obsahuje popis a fotodokumentaci stávajícího stavu. Druhá část se věnuje popisu nově navržených variant. Třetí část se zabývá porovnáním variant. A poslední nejdůležitější částí je výkresová část. | cs |
dc.description.abstract | BOBÁL, David Bc. Reconstruction of the Mikulovice Railway Station: master thesis. Ostrava: VŠB – Technical university of Ostrava, Faculty of Civil Engineering, Department of Transport Constructions 227, 2018, 56p. Thesis supervisior Ing. Leopold Hudeček, Ph.D.
The aim of the master thesis is the reconstruction of the Mikulovice railway station. It is mainly the reconstruction of the railway superstructure and the railway substructure according to valid norms and decrees. Two variants of the solution are designed and subsequently evaluated. Based on the evaluation, the advantages and disadvantages of the proposed variants should be evident.The first part of the thesis contains a description and a photodocumentation of the current state.The second part deals with the description of the newly designed variants. The third part deals with the comparison of variants. The last and most important part is the drawing part. | en |
dc.format.extent | 4892607 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Železniční svršek | cs |
dc.subject | železniční spodek | cs |
dc.subject | železniční stanice | cs |
dc.subject | nástupiště | cs |
dc.subject | rekonstrukce | cs |
dc.subject | nástupištní hrana | cs |
dc.subject | kolej | cs |
dc.subject | osa koleje | cs |
dc.subject | výhybka | cs |
dc.subject | odvodnění. | cs |
dc.subject | Railway superstructure | en |
dc.subject | railway substructure | en |
dc.subject | railway station | en |
dc.subject | platform | en |
dc.subject | reconstruction | en |
dc.subject | edge of platform | en |
dc.subject | rail | en |
dc.subject | axis of rail | en |
dc.subject | sliding rail | en |
dc.subject | drainage. | en |
dc.title | Rekonstrukce železniční stanice Mikulovice. | cs |
dc.title.alternative | Reconstruction of the Mikulovice Railway Station. | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Fiala, Pavel | |
dc.date.accepted | 2019-01-09 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | BOB0008_FAST_N3607_3607T036_01_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |