Show simple item record

dc.contributor.advisorHudeček, Leopold
dc.contributor.authorBobál, David
dc.date.accessioned2019-02-08T11:21:34Z
dc.date.available2019-02-08T11:21:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/133915
dc.description.abstractBOBÁL, David Bc. Rekonstrukce železniční stanice Mikulovice: diplomová práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta stavební, Katedra dopravního stavitelství 227, 2018, 56s. Vedoucí diplomové práce Ing. Leopold Hudeček, Ph.D. Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Mikulovice. Jedná se především o rekonstrukci železničního svršku a železničního spodku dle platných norem a vyhlášek. Jsou navrženy a následně zhodnoceny dvě varianty řešení. Na základě zhodnocení by měly být zřejmé výhody a nevýhody navržených variant. První část práce obsahuje popis a fotodokumentaci stávajícího stavu. Druhá část se věnuje popisu nově navržených variant. Třetí část se zabývá porovnáním variant. A poslední nejdůležitější částí je výkresová část.cs
dc.description.abstractBOBÁL, David Bc. Reconstruction of the Mikulovice Railway Station: master thesis. Ostrava: VŠB – Technical university of Ostrava, Faculty of Civil Engineering, Department of Transport Constructions 227, 2018, 56p. Thesis supervisior Ing. Leopold Hudeček, Ph.D. The aim of the master thesis is the reconstruction of the Mikulovice railway station. It is mainly the reconstruction of the railway superstructure and the railway substructure according to valid norms and decrees. Two variants of the solution are designed and subsequently evaluated. Based on the evaluation, the advantages and disadvantages of the proposed variants should be evident.The first part of the thesis contains a description and a photodocumentation of the current state.The second part deals with the description of the newly designed variants. The third part deals with the comparison of variants. The last and most important part is the drawing part.en
dc.format.extent4892607 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŽelezniční svršekcs
dc.subjectželezniční spodekcs
dc.subjectželezniční stanicecs
dc.subjectnástupištěcs
dc.subjectrekonstrukcecs
dc.subjectnástupištní hranacs
dc.subjectkolejcs
dc.subjectosa kolejecs
dc.subjectvýhybkacs
dc.subjectodvodnění.cs
dc.subjectRailway superstructureen
dc.subjectrailway substructureen
dc.subjectrailway stationen
dc.subjectplatformen
dc.subjectreconstructionen
dc.subjectedge of platformen
dc.subjectrailen
dc.subjectaxis of railen
dc.subjectsliding railen
dc.subjectdrainage.en
dc.titleRekonstrukce železniční stanice Mikulovice.cs
dc.title.alternativeReconstruction of the Mikulovice Railway Station.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFiala, Pavel
dc.date.accepted2019-01-09
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisBOB0008_FAST_N3607_3607T036_01_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record