dc.contributor.advisor | Nedoma, Jan | |
dc.contributor.author | Loch, Miroslav | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T04:36:07Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T04:36:07Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/136379 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá analýzou využitelnosti optovláknové technologie v dopravních aplikacích. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení teoretických předpokladů a zpracování rešerše o aktuálním stavu techniky v silničním a železničním provozu. Na základě rešerše byl zvolen směr vývoje interferometrického senzoru pro detekci nákladních vozidel, respektive vozidel nad 3,5 tuny. Experimentální část popisuje konstrukci senzoru, specifikaci frekvenčního rozsahu, schéma měření a samotná praktická měření vozidel včetně statistického zpracování dat. Statistická analýza je založena na detekování celkem 443 vozidel s úspěšností 98,54%. | cs |
dc.description.abstract | Master thesis deals with the analysis of the use of fiber optic technology in transport applications. The theoretical part of the thesis is focused on the explanation of theoretical assumptions and processing of the research on the current state of the art in road and railway traffic. Based on the research, the direction of development of the interferometric sensor for the detection of trucks and vehicles over 3.5 tonnes was chosen. The experimental part describes the construction of the sensor, the specification of the frequency range, the measurement scheme and the practical measurements of the vehicles including the statistical data processing. Statistical analysis is based on the detection of a total of 443 vehicles with a success rate of 98.54%. | en |
dc.format.extent | 16510182 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | senzor | cs |
dc.subject | Mach-Zhender | cs |
dc.subject | diplomová práce | cs |
dc.subject | interferometr | cs |
dc.subject | detekce | cs |
dc.subject | nákladní vozidlo | cs |
dc.subject | nebezpečné prostředí | cs |
dc.subject | sensor | en |
dc.subject | Mach-Zhender | en |
dc.subject | master thesis | en |
dc.subject | interferometer | en |
dc.subject | detection | en |
dc.subject | cargo | en |
dc.subject | vehicle | en |
dc.subject | dangerous environments | en |
dc.title | Nedestruktivní senzor pro detekci nákladních automobilových vozidel v nebezpečných prostředích | cs |
dc.title.alternative | Non-destructive sensor for detection of cargo automobile vehicles in dangerous environments. | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Fajkus, Marcel | |
dc.date.accepted | 2019-05-28 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 440 - Katedra telekomunikační techniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Telekomunikační technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | LOC0006_FEI_N2647_2601T013_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |