dc.contributor.advisor | Němec, Martin | |
dc.contributor.author | Šumšala, František | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T04:36:19Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T04:36:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/136396 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá popisem autorem absolvované individuální odborné praxe u firmy Craneballs s.r.o., která se zabývá vývojem videoher. Během této praxe byl autor zařazen do čtyřčlenného studentského týmu, s nímž pracoval na hře pro virtuální realitu, specificky platformu SteamVR, za využití herního enginu Unity. Práce čtenáře blíže seznamuje s problematikou vývoje her pro tuto platformu a popisuje úkoly, na jejichž řešení autor v rámci tohoto projektu pracoval. | cs |
dc.description.abstract | This thesis details author's internship at game development studio Craneballs s.r.o. During this internship author worked as part of a four man student team on a game for virtual reality, specifically SteamVR platform, utilizing the Unity game engine. This paper acquaints the reader with the issues faced when developing games for this platform and describes the tasks assigned to the author while working on this project. | en |
dc.format.extent | 12323618 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Craneballs | cs |
dc.subject | vývoj her | cs |
dc.subject | Unity | cs |
dc.subject | virtuální realita | cs |
dc.subject | VR | cs |
dc.subject | SteamVR | cs |
dc.subject | Virtual Reality Toolkit | cs |
dc.subject | VRTK | cs |
dc.subject | Craneballs | en |
dc.subject | game development | en |
dc.subject | Unity | en |
dc.subject | virtual reality | en |
dc.subject | VR | en |
dc.subject | SteamVR | en |
dc.subject | Virtual Reality Toolkit | en |
dc.subject | VRTK | en |
dc.title | Absolvování individuální odborné praxe | cs |
dc.title.alternative | Individual Professional Practice in the Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2019-05-27 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.contributor.consultant | Rejnoch, Matěj | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | SUM0023_FEI_B2647_2612R025_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |