Show simple item record

dc.contributor.advisorHutyra, Milan
dc.contributor.authorDemlová, Adriana
dc.date.accessioned2019-06-26T04:37:00Z
dc.date.available2019-06-26T04:37:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/136432
dc.description.abstractTato předložená bakalářské práce se zabývá ověřením možností implementace sebehodnocení na činnosti zprostředkování na Úřadu práce v Novém Jičíně pomocí EFQM Modelu Excelence. V teoretické části se zabývám začleněním metodiky sebehodnocení jakožto zdroje informací do systému managementu kvality. Detailně je popsán EFQM model excelence, jehož postup jsem zvolila pro sebehodnocení a rovněž byl popsán vlastní přehled možných metodik sebehodnocení. V praktické části bylo realizováno pilotní ověření metodiky sebehodnocení na oddělení zprostředkování. Pro realizaci byla zvolena metodika „pro forma“ v kombinaci se zapojením zaměstnanců oddělení. Byly navrhnuty formuláře pro kritérium 3 Pracovníci a kritérium 7 Pracovníci-výsledky Modelu EFQM. Následoval sběr dat a jejich vyhodnocením byly definovány silné a slabé stránky. Výsledek sebehodnocení s definovanými slabými stránkami byl předán vedení k seznámení a případnému rozhodnutí o dalším postupu.cs
dc.description.abstractThis Bachelor´s thesis was carried out to use the EFQM Model of Excellence to prove the ability of implementation of a self-assessment system focused on support and service activities provided by the Labor Office in Nový Jičín. The theoretical part describes integration of the self-assessment methodology as an information source for the quality management system. EFQM Model of Excellence is described in detail and I have also chosen it for the self-assessment, as well as description of other possible self-assessment methodologies. The practical part contains the testing prove of the self-assessment methodology, in the Mediation Department. Both the “pro-form” methodology and department staff were used for performing. The forms for Criterion 3: Workers and Criterion 7: Workers - the EFQM Model outcomes were proposed. This was followed by data collecting and evidence analyzing and the strengths and weaknesses were defined by their evaluation. The self-assessment result with defined weaknesses was delivered to the Labor office management for acquainting and making possible decision on the next step.en
dc.format.extent3662091 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectÚřad práce v Novém Jičíněcs
dc.subjectEFQM Modelu Excelencecs
dc.subjectsebehodnocenícs
dc.subjectpro formacs
dc.subjectLabor Office in Nový Jičínen
dc.subjectEFQM Model Excellenceen
dc.subjectself-assessmenten
dc.subjectpro-formen
dc.titleImplementace sebehodnocení na činnosti zprostředkování na Úřadu prácecs
dc.title.alternativeImplementation of Self-assessment for Mediation Activities of the Labor Officeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNenadál, Jaroslav
dc.date.accepted2019-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.contributor.consultantŠimková, Věra
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisDEM0052_FMT_B3922_3902R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record