Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNétek, Václav
dc.contributor.authorNěmcová, Nikola
dc.date.accessioned2019-06-26T04:37:45Z
dc.date.available2019-06-26T04:37:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/136501
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je zobrazení základních segmentů výrobků potravinářských technologií s využitím nástrojů marketingové analýzy a marketingové segmentace. V rámci této práce byl proveden marketingový výzkum firem vybraných potravinářských technologií, které by mohly navázat spolupráci s Regionálním materiálově technologickým výzkumným centrem na Vysoké škole báňské – TU Ostrava. V teoretické části jsou popsány a rozděleny základní metody marketingového výzkumu. V praktické části byl proveden field research a desk research výrobců potravinářských technologií.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis is a picture of the basic segments of products of food technologies with the aid of tools of marketing analysis and marketing segmentation. Within the purview of this work there was made a marketing research of certain food technologies that might follow up to the cooperation with the Regional material technological science center at the Technical University of Ostrava. In theoretical part there are described and divided basic methods of marketing research. On the other hand, in the practical part the core is based in the field research and desk research of food technology producers.en
dc.format.extent3631879 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingová segmentacecs
dc.subjectpotravinářské technologiecs
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectmarketing segmentationen
dc.subjectfood technologyen
dc.titleMarketingový výzkum podmínek pro zvýšení přidané hodnoty u vybraných dílů a komponent potravinářských technologiícs
dc.title.alternativeMarketing Research on Conditions for Increasing Added Value of Selected Parts and Components of Food Technologiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBesta, Petr
dc.date.accepted2019-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v průmyslucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisKOS0188_FMT_N3922_6208T123_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam