dc.contributor.advisor | Kawulok, Rostislav | |
dc.contributor.author | Kratochvíl, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T04:38:20Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T04:38:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/136551 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení nejakosti výroby surových náprav se
snahou snížení zmetkovitosti. Prozkoumává aspekty směřující k příčinám vzniku vad při
výrobě železničních náprav ve firmě GHH-Bonatrans a.s. Úvodem této práce je stručný popis
a historie firmy. Práce studuje veškeré operace, které mají přímý nebo nepřímý vliv na jakost
výrobku, jako jsou náhřev vstupního materiálu v krokové ohřívací peci, manipulace
s předvalky na dopravnících a manipulátorech, odokujnění, samotné kování náprav a tepelné
zpracování náprav. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is focused on the evaluation of the non-conformity in forging production
of the axles with the effort to reduce a scrap rate. It examines aspects leading to the causes of
defects during the production of railway axles at GHH-Bonatrans a.s. The introduction of this
thesis is brief description and history of the company. The thesis studies all operation which
have a direct or indirect influence on product quality such as heating of input material in the
stepping furnace, manipulation of material on conveyors and manipulators, descaling process,
forging and heat treatment of railway axles. | en |
dc.format.extent | 2035140 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | železniční náprava, odokujovací zařízení, kování, tepelné zpracování | cs |
dc.subject | railway axles, descaling machine, forging, heat treatment | en |
dc.title | Vliv podmínek kování a tepelného zpracování na jakost železničních náprav | cs |
dc.title.alternative | Influence of forging and heat treatment conditions on quality of railway axles | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Tkáč, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2019-06-04 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologická | cs |
dc.description.department | 633 - Katedra tváření materiálu | cs |
dc.contributor.consultant | Weber, Jiří | |
dc.thesis.degree-program | Metalurgické inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Moderní metalurgické technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | |
dc.identifier.thesis | KRA0370_FMT_B2109_2109R038_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |