Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrenec, Martin
dc.contributor.authorVařeka, Michael
dc.date.accessioned2019-06-26T04:39:06Z
dc.date.available2019-06-26T04:39:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/136621
dc.description.abstractVinuté pružiny, které jsou důležitou součástí v automobilu, zajišťují komfort a bezpečnost během jízdy. Na tyto součásti se klade vysoký nárok na jejich životnost během využívání. Tato práce zkoumá vliv defektů (vrubů) na životnost pružin během procesu kmitání a změn vlastností pružin. Pokles výkonu zátěžného motoru únavového stroje indikuje iniciaci a šíření únavové trhliny z umělého vrubu pružiny.cs
dc.description.abstractCoil springs are an important part of the car for comfort and safety while driving. These components have a high demand for durability during use. The thesis examines the influence of defects (notches) on the lifetime during the vibration process and changes in spring properties. Decreasing of fatigue engine power indicates the initiation and propagation of fatigue crack from surface notch on the fatigued spring.en
dc.format.extent7233083 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVinuté pružiny, únavová životnost, lom, iniciace trhlinycs
dc.subjectCoil springl, fatigue life, fracture, crack initiationen
dc.titleAnalýza kritérií iniciace únavové trhliny vzorových vinutých pružin za studenacs
dc.title.alternativeAnalysis of initiation fatigue crack criteria on test suspension coil springen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSuchánek, Miroslav
dc.date.accepted2019-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department632 - Katedra materiálů a technologií pro automobilycs
dc.thesis.degree-programMateriálové inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchMateriály a technologie pro automobilový průmyslcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisVAR0034_FMT_N3923_3911T034_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam