Show simple item record

dc.contributor.advisorVilamová, Šárka
dc.contributor.authorKubis, Marek
dc.date.accessioned2019-06-26T04:39:22Z
dc.date.available2019-06-26T04:39:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/136657
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je identifikace prostoru pro zlepšení manažerských nástrojů, využívaných pro řízení výkonu obchodního týmu a navrhnout optimalizaci těchto nástrojů. V rámci bakalářské práce je představena společnost, ve jejichž podmínkách je téma bakalářské práce řešeno. Kapitola teoretických východisek se věnuje marketingovému výzkumu, jeho přípravě a realizaci. Další část této kapitoly je věnována řízení týmu, motivaci a odměňovaní. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu ve společnosti, přípravu výzkumu, analýzu získaných dat a vyhodnocení výzkumných hypotéz. Následně jsou na základě výstupů z dotazníků a informací z analýzy vzneseny konkrétní návrhy optimalizace.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to identify space for improving management tools, that are used for sales team performance management, and to suggest optimization for these tools. Within this bachelor thesis is introduced the company, in whose conditions the topic of bachelor thesis is processed. Chapter of theoretical background is dedicated to marketing research, its preparation and realization. Next part of this chapter is dedicated to team management, motivation and rewards. Practical part contains analysis of current state of management tools in the company, preparation of marketing research, analysis of acquired information and evaluation of research hypotheses. Then, based on outputs of marketing research and information from current state analysis, there are mentioned particular suggestions for optimization.en
dc.format.extent4613599 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŘízení týmucs
dc.subjectmanažercs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectTeam managementen
dc.subjectmanageren
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectoptimizationen
dc.titleNávrh optimalizace nástrojů pro řízení obchodního týmucs
dc.title.alternativeSuggestion for Optimization of Tools for Management of Sales Teamen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKunzová, Petra
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v průmyslucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisKUB0346_FMT_B3922_6208R123_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record