Show simple item record

dc.contributor.advisorVilamová, Šárka
dc.contributor.authorŠtefanská, Monika
dc.date.accessioned2019-06-26T04:39:22Z
dc.date.available2019-06-26T04:39:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/136658
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá spokojenosti zákazníků ČPZP. Cílem práce bylo provést marketingový průzkum a na základě spokojenosti stávajících klientů doporučit, jak získat nové klienty a udržet spokojenost současných. V teoretické části bylo řešeno téma marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Praktická část řeší vypracování dotazníku, který se týká spokojenosti respondentů s preventivními programy ČPZP a komunikací se zdravotní pojišťovnou. Dále se práce zaměřuje na samotné dotazníkové šetření, následnou analýzu a vyhodnocení získaných dat. V závěru je navrženo doporučení a možnosti zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with customer satisfaction of ČPZP. The aim of the thesis is to make a marketing research and to recommend, based on the satisfaction of existing clients, how to acquire new clients and keep current satisfaction. The theoretical part deals with the topic of marketing research and customer satisfaction. The practical part deals with elaboration of a questionnaire, which concerns respondent satisfaction with preventive programs of ČPZP and communication with Health Insurance Company. The thesis is also focuses on the questionnaire survey and the subsequent analysis and evaluation of the data. In the conclusion, there is a recommendation and possibilities of improving the current state customer satisfaction.en
dc.format.extent3452222 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectČeská průmyslová zdravotní pojišťovnacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazník.cs
dc.subjectCzech Industrial Health Insurance Companyen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaire.en
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků vybrané společnostics
dc.title.alternativeMeasurement of Customer Satisfaction in Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRakus, Emil
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v průmyslucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisPOS21_FMT_B3922_6208R123_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record