Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVilamová, Šárka
dc.contributor.authorStachovec, Čeněk
dc.date.accessioned2019-06-26T04:39:22Z
dc.date.available2019-06-26T04:39:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/136659
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je nalézt faktory, které negativně ovlivňují celkovou spokojenost klientů ve vybraném provozu vybrané společnosti a podle zjištění výsledku navrhnout opatření pro zvýšení spokojenosti klientů této pobočky. Na začátku této práce je provedena charakteristika podniku, ve které se spokojenost měří. Jsou zde uvedeny základní informace o podniku a také základní ekonomické údaje jako vývoj zisku, tržeb a návštěvnosti. V teoretické části byly vysvětleny pojmy jako služby, kvalita služeb, zákazník, spokojenost, loajalita, měření spokojenosti. V praktické je proveden marketingový výzkum a analýza získaných dat. V další části jsou navrženy návrhy ke zlepšení současného stavu, které jsou následně kriticky vyhodnoceny.cs
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to find factors which have a negative influence on clients satisfaction with the operation of a selected company and, in accordance with the results found, to propose a solution to increase client satisfaction with the company. The start of the thesis is an identification of the company in which client satisfaction is measured. There is a basic information about the company and also elementary economical data as a progression of a profit, earnings and an attendance. In the theoretical part there are explained terms such as services, service quality,client, satisfaction, loyalty and measure of satisfaction. In the practical part the results of marketing research and data analysis are explained. In the next section, suggestions are made to improve the current state, which are then critically evaluated.en
dc.format.extent2894047 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectClienten
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectmeasurement of satisfactionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníkacs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurementen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKovář, Jaroslav
dc.date.accepted2019-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v průmyslucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisSTA0233_FMT_N3922_6208T123_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam