dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | |
dc.contributor.author | Tietz, Adam | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T04:41:27Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T04:41:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/136797 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na návrh matematického optimalizačního modelu pro plánování oběhů lokomotiv s možností zavedení časových oken pro trasy vlaků. Úvodní kapitoly jsou věnovány stručné charakteristice současného stavu v podmínkách dopravce a představení metod využívaných pro řešení dané problematiky. Kapitola 4 detailně přibližuje požadavky dopravce a obsahuje sestavený obecný matematický optimalizační model. V kapitole 5, je navržený model podroben experimentu s reálnými daty. Závěrečné kapitoly jsou zaměřeny na zhodnocení dosažených výsledků výpočetních experimentů. | cs |
dc.description.abstract | The Master Thesis is focused on the design of a mathematical optimization model for locomotive scheduling with the possibility of implementation time windows for train paths. The introductory chapters are devoted to a brief description of the current situation in the conditions of the carrier and the introduction of methods used for solving the given issue. Chapter 4 details the carrier‘s requirements and includes a compiled general mathematical optimization model. In Chapter 5, the proposed model tested in experiment with real data. The final chapters are focused on the evaluation of experimental results. | en |
dc.format.extent | 3746056 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | časová okna | cs |
dc.subject | plánování oběhů vozidel | cs |
dc.subject | matematické programování | cs |
dc.subject | time windows | en |
dc.subject | vehicle scheduling | en |
dc.subject | mathematical programming | en |
dc.title | Vliv zavedení časových oken pro trasy vlaků na počet použitých lokomotiv | cs |
dc.title.alternative | Influence of Time Windows for Train Paths on Number of Locomotives | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Široký, Jaromír | |
dc.date.accepted | 2019-06-11 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | TIE0007_FS_N2301_2301T003_30_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |