dc.contributor.advisor | Olivková, Ivana | |
dc.contributor.author | Zátopek, Zdeněk | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T04:41:36Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T04:41:36Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/136820 | |
dc.description.abstract | ZÁTOPEK, Z. Návrh úseku cyklistické trasy v Ostravě: diplomová práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Institut dopravy, 2019, 63 s. Vedoucí práce: Olivková, I.
Ucelený dokument, jenž si klade za cíl s logickou posloupností kroků vytvořit přehled pro zhotovení návrhu cyklistické trasy.
Nejprve se klade důraz na představení politického kontextu výrazně ovlivňujícího započetí projektu. Vzápětí se pracuje s představou vytvoření kapitoly technicky obohacující čtenáře. Klíčovým prvkem je představení přirozeně plynoucích pozitiv cyklistické dopravy z úvodních kapitol.
V užší části spjaté s daným projektem byla vytvořena kompletní analýza prostředí včetně prozkoumání dvou majoritních vlivů na podílu stavu. Na základě pořízené fotodokumentace byl úsek vedení cyklostezky rozdělen do podoblastí. Načež došlo ke kompletnímu zhodnocení dopravní problematiky podoblastí na základě obklopujících prvků. Pro nejvíce kritickou oblast byly zhotoveny dopravní průzkumy a dopravní prognóza. Tyto datové vstupy byly vyhodnoceny v počítačovém softwaru pro danou křižovatku a přechod. Poněvadž výsledky nepředstavovaly výrazné dopravní riziko, bylo přistoupeno ke konkrétnímu plánování vedení cyklistické trasy. Po zhotovení výkresové dokumentace následuje kapitola popisující jednotlivé kroky s přihlédnutím k respektování daných technických podmínek. K závěru dokumentu je určen hrubý rozpočet nezbytný pro realizaci projektu a výpis technologie používaných povrchů. | cs |
dc.description.abstract | ZÁTOPEK, Design of Part of Cycle Route in Ostrava City: Master Thesis. Ostrava: VŠB –Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Institut of transport, 2019, 63 p. Thesis head: Olivková, I.
The dissertation's objective is to present complete document with logical sequence of steps in order to create suggestion for cycling route.
At first the reader is acquainted with the political background associated with the project. Then it is created a chapter technically enriching the public. The key element is to present naturally the positives connected with the cycling.
Next part is more directed towards particular project. The complete analysis of the environment was created. The whole section of cycle path was divided onto subdivisions based on the fotodocumentation. These subdivisions were critically analysed and as a result the most critical subdivision was chosen to further investigate. Traffic survey and traffic forecast were made in order to obtain data which can be used in computer traffic model. The results did not represent any major complications and so the drawing documentation was made. Each individual step of the documentation is described in the follow-up chapter. At the end of the dissertation is included rough cost estimation and listing of technologies of surfaces for cycle path. | en |
dc.format.extent | 6660946 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Cyklistická doprava | cs |
dc.subject | Ostrava | cs |
dc.subject | národní strategie | cs |
dc.subject | analýza současného stavu | cs |
dc.subject | dopravní průzkum | cs |
dc.subject | dopravní prognózování | cs |
dc.subject | dopravní model chování | cs |
dc.subject | Cycling traffic | en |
dc.subject | Ostrava | en |
dc.subject | national strategy | en |
dc.subject | analysis of the current condition | en |
dc.subject | traffic survey | en |
dc.subject | traffic forecast | en |
dc.subject | computer traffic model | en |
dc.title | Návrh úseku cyklistické trasy v Ostravě | cs |
dc.title.alternative | Design of Part of Cycle Route in Ostrava City | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Krejčí, Martin | |
dc.date.accepted | 2019-06-13 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | ZAT0077_FS_N2301_2301T003_20_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |