Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrubý, Jiří
dc.contributor.authorPlhák, Radim
dc.date.accessioned2019-06-26T04:41:51Z
dc.date.available2019-06-26T04:41:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/136864
dc.description.abstractPLHÁK, R. Analýza provozní životnosti brzdových kotoučů železničních vozů: Diplomová práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra obrábění, montáže a strojírenské metrologie, 2019, 93 s, vedoucí práce: prof. Ing. Jiří Hrubý, CSc. Diplomová práce se zabývá problematikou nadměrného opotřebovávání brzdových kotoučů železničních osobních vozů. Teoretická část se věnuje teorii brzdění, hlavním druhům brzd, samočinné tlakové brzdě a částem, ze kterých se skládá. V experimentální části se nachází analýza provozního opotřebení brzdových kotoučů konkrétního osobního vozu v provozu. Další část přináší výpočty zábrzdných drah a brzdících procent osobního vozidla v různých rychlostech. Následuje návrh na změnu brzdových zařízení a úpravu podvozku vozu. Nakonec je provedeno technickoekonomické zhodnocení a závěr, který shrnuje všechny dosažené výsledky.cs
dc.description.abstractPLHÁK, R. Analysis of the Service Life of the Brake Discs of Railway Wagons: Diploma thesis. Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Machining, Assembly and Engineering Metrology, 2019, 93 p. Thesis head: prof. Ing. Jiří Hrubý, CSc. The thesis deals with the problem of excessive wear of brake discs of railway passenger wagons. The theoretical part deals with braking theory, main types of brakes, automatic pressure brakes and parts which it is composed of. In the experimental part there is an analysis of the operational wear of the brake discs of a concrete passenger car in traffic. The next part deals with the calculation of braking distances and braking percentages of a passenger wagon at different speeds. This is followed by a proposal of the change of the brake devices and the modification of the chassis of the vehicle. Finally, there is mentioned a technical-economic evaluation and a conclusion, which summarizes the results.en
dc.format.extent16435831 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectosobní kolejové vozidlocs
dc.subjectbrzdacs
dc.subjectbrzdový kotoučcs
dc.subjectnadměrné opotřebovánícs
dc.subjectsamočinná tlaková brzdacs
dc.subjectpassenger railway vehicleen
dc.subjectbrakeen
dc.subjectbrake discen
dc.subjectexcessive wearen
dc.subjectautomatic pressure brakeen
dc.titleAnalýza provozní životnosti brzdových kotoučů železničních vozůcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Service Life of the Brake Discs of Railway Wagonsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠkurek, Karel
dc.date.accepted2019-06-12
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchPrůmyslové inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisPLH0010_FS_N2301_6208T116_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam