Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFamfulík, Jan
dc.contributor.authorKrňávková, Lucie
dc.date.accessioned2019-06-26T04:42:01Z
dc.date.available2019-06-26T04:42:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/136894
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá jízdní způsobilostí vozidla v případě požáru, konkrétně funkčností samočinné brzdy. V úvodní části práce je představeno vozidlo, na kterém se funkce samočinné brzdy bude analyzovat a požadavky kladené na jednotlivé části samočinné brzdy vzhledem k požární odolnosti dle ČSN EN 50 553. Práce obsahuje analýzu jednotlivých částí brzdy, která zaznamenává nevyhovující prvky vzhledem k požární odolnosti. Práce dále obsahuje analýzu nebezpečí, která mohou v případě ztráty funkce samočinné brzdy nastat a FTA analýzu poruchových stavů v souvislosti s požárem na vozidle. Na základě FTA analýzy byla provedena návrhová opatření pro zvýšení požární bezpečnosti vozidla a následná FMEA analýza způsobů a důsledků poruch. V poslední části práce jsou zhodnocena doporučená návrhová opatření a pomocí výpočtu, je poukázáno na významnost protipožárního zabezpečení železničních vozidlech.cs
dc.description.abstractThis master thesis deals with the running capability of a vehicle in case of fire, especially with the functionality of the automatic brake. The introductory part of this thesis introduces the vehicle, on which the function of the automatic brake is being analyzed, and the requirements for individual parts of the automatic brake regarding fire resistance according to the ČSN EN 50 553. The thesis includes the analysis of the individual parts of the brake which records the non-compliant components regarding the fire resistance. This thesis furthermore includes the analysis of risks, which can arise in case the automatic brake loses its functionality, and an FTA analysis of fault conditions in relation to fire on vehicle. Based on the FTA analysis, the measures were suggested to increase the fire safety of the vehicle, and follow-up FMEA analysis of forms and results of defects was made. The last part of this thesis evaluates the recommended suggested measures, and, by calculation, shows the significance of the fire safety on railway vehicles.en
dc.format.extent2782490 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpožární bezpečnostcs
dc.subjectbrzdový systémcs
dc.subjectspolehlivostcs
dc.subjectfire safetyen
dc.subjectbrake systemen
dc.subjectreliabilityen
dc.titleHodnocení spolehlivosti brzdového systému lokomotivy ve vztahu k požární bezpečnostics
dc.title.alternativeEvaluation of Reliability of Braking System Locomotives in Relation to Fire Safetyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRýznar, František
dc.date.accepted2019-06-12
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisKRN0017_FS_N2301_2301T003_10_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam