Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDresler, Pavel
dc.contributor.authorHorák, Jan
dc.date.accessioned2019-06-26T04:42:31Z
dc.date.available2019-06-26T04:42:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/136974
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vlivem vyosení pístního čepu na silové účinky v klikovém mechanismu spalovacího motoru se zaměřením na snížení normálové síly. V teoretické části se věnuji popisu částí klikového mechanismu a vztahům pro výpočet sil působících na klikový mechanismus. Ve výpočtové části pak provádím výpočet jednotlivých sil a zkoumám vliv vyosení pístního čepu na jejich velikost a průběh. Závěrem práce je určení optimální hodnoty vyosení, porovnání poklesu normálové síly vůči klasickému klikovému mechanismu a doporučení v oblasti vyosení pístního čepu.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is dealing with effect of piston pin offset to forces in crank mechanism of internal combustion engine. Thesis is focused on reduction of normal force. In theoretical part of thesis are described parts of crank mechanism and equations for caltulation forces in crank mechanism. In practical part is done caltulation of forces and examined effect of piston pin offset to their values and curve. The resault of thesis is founding of optimal size of piston pin offset, comparims of decrease in normal force in mechnism with offset piston pin against standard mechanism and recommendation of effect of piston pin offset.en
dc.format.extent4093449 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVyosenícs
dc.subjectpístní čepcs
dc.subjectpístcs
dc.subjectsilové účinkycs
dc.subjectklikový mechanismuscs
dc.subjectOffseten
dc.subjectpiston pinen
dc.subjectpistonen
dc.subjectforces in crank mechanismusen
dc.subjectcrank mechanismen
dc.titleVliv vyosení pístního čepu na silové účinky v klikovém mechanismu spalovacího motorucs
dc.title.alternativeEffect of Piston Pin Offset to Forces in Crank Mechanism of Internal Combustion Engineen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠmiraus, Jakub
dc.date.accepted2019-06-10
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisHOR0310_FS_B2341_2301R003_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam