dc.contributor.advisor | Mohyla, Petr | |
dc.contributor.author | Žanda, Josef | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T04:43:16Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T04:43:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/137093 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je studií zabývající se bodovým svařováním v automobilovém průmyslu. Nabízí podrobný přehled ocelí, které jsou využívány k výrobě karosérií. Rozebírá nejen princip bodového svařování, ale je věnována hlavně parametrům, které svařovací proces ovlivňují. Jejich vliv byl ověřen také praktickými zkouškami ve snaze optimalizovat svařovací proces pro kombinace různých počtů plechů. Do kombinací byl zahrnut také plech z vysokopevnostní oceli a těsnící tmel. U všech svarů byly provedeny destruktivní i nedestruktivní zkoušky. | cs |
dc.description.abstract | This thesis is a study of spot welding in the automotive industry. It gives detailed overview of steels that are used for car bodywork. It analyzes not only the principle of spot welding, but also focuses on the parameters that affect the welding process. Their influence has been proved by practical experiments in an effort to optimize the welding process for different numbers of sheets. In experiments were also used high strength steel sheet and sealer. All welds were checked by destructive and non-destructive tests. | en |
dc.format.extent | 7597194 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Automobilový průmysl | cs |
dc.subject | karosářské oceli | cs |
dc.subject | odporové svařování | cs |
dc.subject | bodové svařování | cs |
dc.subject | těsnící tmel | cs |
dc.subject | svařování vysokopevnostní oceli | cs |
dc.subject | Automotive industry | en |
dc.subject | bodywork steels | en |
dc.subject | resistence welding | en |
dc.subject | spot welding | en |
dc.subject | sealer | en |
dc.subject | welding of high strengh steel | en |
dc.title | Studium optimálních podmínek robotického bodového odporového svařování v automobilovém průmyslu | cs |
dc.title.alternative | Study of Optimal Conditions of Robotic Spot Welding in the Automotive Industry | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Madaj, Michal | |
dc.date.accepted | 2019-06-12 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 345 - Katedra mechanické technologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Strojírenská technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | ZAN0008_FS_N2301_2303T002_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |