Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHeviánková, Silvie
dc.contributor.authorBejoch, Tomáš
dc.date.accessioned2019-06-26T04:44:37Z
dc.date.available2019-06-26T04:44:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/137284
dc.description.abstractTato diplomová práce popisuje běžné i moderní technologie pro čištění odpadní vody a separaci kalu v automobilovém průmyslu. Konkrétně popisuje technologie, které jsou využívané v automobilovém průmyslu se zaměřením na lakovací proces. V teoretické části jsou popsány procesy čiření a flotace, procesy používané při úpravě dílů v lakovnách a speciální procesy, které mohou být v budoucnu využity pro úpravu kalů z automobilového průmyslu. Dále jsou popsány druhy odpadních vod dle typu průmyslu. Pozornost je věnována hlavně technologii úpravy odpadní vody pomocí koagulace, flokulace a flotace. V experimentální části se práce zabývá optimalizací procesu separace lakovny v Mošnově pomocí organického koagulačního činidla NALCO PK9517. Pomocí testu nového koagulantu během výrobního procesu bylo zjištěno, že NALCO PK9517 není za těchto podmínek vhodnou alternativou k NALCO PK9516.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis describes conventional and modern technologies for waste water treatment and sludge separation in automotive industry. Specifically describes the technologies used in the automotive industry with a focus on the coating process. The theoretical part describes the processes of clarification and flotation, processes used in the treatment of parts in paint shops and special processes that can be used in the future for sludge treatment in the automotive industry. The following describes the types of waste water by type of industry. Attention is paid mainly to the technology of wastewater treatment by coagulation, flocculation and flotation. In the experimental part, the thesis deals with the optimization of the paint shop separation process in Mošnov using the organic coagulation agent NALCO PK9517. Using a coagulation test during the manufacturing process, it was found that NALCO PK9517 is not a suitable alternative to NALCO PK9516 under these conditions.en
dc.format70 listů : ilustrace
dc.format.extent4851752 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectodpadní vodacs
dc.subjectkoagulacecs
dc.subjectflokulacecs
dc.subjectflotacecs
dc.subjectpovrchová úprava automobilových dílůcs
dc.subjectlakovánícs
dc.subjectseparace kalůcs
dc.subjectwastewateren
dc.subjectcoagulationen
dc.subjectflocculationen
dc.subjectflotationen
dc.subjectsurface treatment of automotive partsen
dc.subjectpaintingen
dc.subjectsludge separationen
dc.titleOptimalizace procesu separace kalu v automobilovém průmyslucs
dc.title.alternativeOptimization of Sludge Separation Process in Automotive Industryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVavrečka, Martin
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department546 - Katedra environmentálního inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchTechnologie a hospodaření s vodoucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisBEJ0005_HGF_N2102_2102T006_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam