Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorPekarčíková, Kateřina
dc.date.accessioned2019-06-26T04:45:34Z
dc.date.available2019-06-26T04:45:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/137413
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců společnosti SUM Odry s.r.o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány potřebné pojmy k pochopení problematiky marketingového výzkumu, základní informace o firmě, její historie, předmět podnikání, cíle firmy a zaměstnanci v ní pracující. Praktická část se věnuje problematice spokojenosti zaměstnanců skrze dotazník, jeho samotného sestavení, provedení výzkumu a následné analýze dat. V poslední etapě jsou uvedeny návrhy a doporučení s cílem alokování do potřebných nedostatků.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of SUM Odry s.r.o. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the necessary concepts to understand the problems of marketing research, basic information about the company, its history, the subject of business, the objectives of the company and employees working in it. The practical part deals with the issue of employee satisfaction through a questionnaire, its compilation, conducting research and subsequent data analysis. In the last stage, suggestions and recommendations are given with the aim of allocating them to the necessary shortcomings.en
dc.format42, [8] listů : ilustrace + 1 CD-R
dc.format.extent2172304 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectspokojenost zaměstnancůcs
dc.subjectrespondentcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectemployee satisfactionen
dc.subjectrespondenten
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců dané společnostics
dc.title.alternativeEmployee Satisfaction Marketing Research of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeUrminská, Jana
dc.date.accepted2019-05-23
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisPEK0043_HGF_B2102_2102R001_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record