Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKulhánek, Jiří
dc.contributor.authorLawrance, Arunkumar
dc.date.accessioned2019-06-26T04:46:03Z
dc.date.available2019-06-26T04:46:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/137478
dc.description.abstractThe steer by wire system involves the control of tires by the use of wires without any mechanical connection. The main objective of this thesis work was to study about the existing system and the ways by which it can be improved. First work was to find the forces acting on the system and to design an independent steering wheel based on standard car steering wheel, with integrated torque response and to design a steering servo unit to steer the both tires independently. The real time microcontroller was chosen and the control unit was designed. Finally the unit steer by wire system was tested and suitable controller was identified. The work mainly dealt with the front wheel steering and this can be improved to all wheel steering with more redundant safety system.en
dc.description.abstractSystém řízení po drátě zahrnuje řízení kol pomocí signálních vodičů bez jakéhokoliv mechanického spojení. Hlavním cílem této práce bylo prostudovat existující systém a způsoby jeho zlepšení. Prvním úkolem bylo najít síly působící na systém a navrhnout nezávislý volant, založený na standardním volantu automobilu, s integrovanou odezvou točivého momentu. Dále navrhnout servo řízení, které bude řídit obě přední kola nezávisle. Byl zvolen real-time mikrokontrolér a byla navržena řídicí jednotka pro mechanismus řízení. Nakonec byla testována jednotka řízení po drátě a byl identifikován vhodný regulátor. Práce se zabývala především řízením předních kol, což může být rozšířeno na řízení všech kol s redundantnějším bezpečnostním systémem.cs
dc.format.extent4519135 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSteer by wire, Drive by wire, Direct Adaptive Steering,, Independent steering control, X-by-wire, Autonomous Driving Technology, Ackermann steering, kinematics and forces of sport car, safety and redundancy system of SbW system, Steering wheel with force feedback.en
dc.subjectŘízení po drátě, Pohon po drátě, Přímé adaptivní řízení, Nezávislé ovládání řízení, X-by-wire, Autonomní technologie řízení, Ackermannova řízení, kinematika a síly sportovního vozu, bezpečnostní a redundantní systém systému SBW, Volant se zpětnou vazbou síly.cs
dc.titleSteering by Wire for Sport Caren
dc.title.alternativeŘízení po drátě pro sportovní automobilcs
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVaculín, Ondřej
dc.date.accepted2019-06-13
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.department352 - Katedra automatizační techniky a řízenícs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchMechatronické systémycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2790
dc.identifier.thesisLAW0007_USP_N3943_3906T006_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam