dc.contributor.advisor | Křivda, Vladislav | |
dc.contributor.author | Plocová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T09:18:09Z | |
dc.date.available | 2020-02-25T09:18:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/139217 | |
dc.description.abstract | Úkolem diplomové práce „Mikrosimulační model křižovatky Pavlovova – Výškovická v Ostravě“ je zvýšení bezpečnosti a kapacity dané křižovatky, pomocí kapacitních výpočtů současného stavu a vytvořením mikrosimulačních modelů v programu PTV VISSIM. Diplomová práce bude zahrnovat dopravní průzkum intenzit, konfliktních situací, analýzu dopravní nehodovosti a prognózu intenzit. Na základě výsledků z těchto úkolů budou navrženy úpravy křižovatky a statistickými metodami bude provedeno srovnání navržených úprav se současným stavem a aktuálních intenzit, se současným stavem na výhledové intenzity a navzájem. Úpravy křižovatky budou obsahovat přestavbu na světelně řízenou křižovatku, rozdílné umístění návěstidel a rozdílné signální plány. | cs |
dc.description.abstract | The goal of the diploma thesis „Microsimulation model of the intersection Pavlovova - Vyskovicka in Ostrava“ is to increase the safety and capacity of the intersection, by means of current state capacity calculations and by creating microsimulation models in the PTV VISSIM program. The thesis will include traffic research of intensities, conflict situations and traffic accident analysis. Based on the results of these tasks, intersection adjustments will be proposed and statistical methods will compare the proposed adjustments with the current situation and current intensities, with the current situation for prospective intensities and with each other. Junction modifications will include conversion to a light controlled intersection, different signal locations and other signal plans. | en |
dc.format.extent | 3295057 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Křižovatka | cs |
dc.subject | Výškovická | cs |
dc.subject | Pavlovova | cs |
dc.subject | intenzita | cs |
dc.subject | kapacita | cs |
dc.subject | doprava | cs |
dc.subject | nehodovost | cs |
dc.subject | PTV VISSIM | cs |
dc.subject | mikrosimulace | cs |
dc.subject | bezpečnost | cs |
dc.subject | Ostrava | cs |
dc.subject | Intersection | en |
dc.subject | Výškovická | en |
dc.subject | Pavlovova | en |
dc.subject | intensity | en |
dc.subject | capacity | en |
dc.subject | transport | en |
dc.subject | accident rate | en |
dc.subject | PTV VISSIM | en |
dc.subject | microsimulation | en |
dc.subject | safety | en |
dc.subject | Ostrava | en |
dc.title | Mikrosimulační model křižovatky Pavlovova - Výškovická v Ostravě | cs |
dc.title.alternative | Micro Simulation Model of the Intersection Pavlovova - Vyskovicka in Ostrava | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Novák, Jakub | |
dc.date.accepted | 2020-01-07 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | PLO0019_FAST_N3607_3607T036_02_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |