dc.contributor.advisor | Stolárik, Martin | |
dc.contributor.author | Saeed, Ranj | |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T09:18:14Z | |
dc.date.available | 2020-02-25T09:18:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/139223 | |
dc.description.abstract | This thesis addresses the assessment of the sliding area on the Vsetin-Velke Karlovice’s railway line at the km 3900 with an overall design of the necessary stabilizing measures.
The study begins with a brief description of the causes and types of slope movements along with various methods of their solution. The next part describes the locality of the slope, including self-research and activities.
Additionally, the PLAXIS 2D program, which is based on the finite element method used to create a mathematical model for the current state of the slope. This model is followed by proposed variants of remediation measures and their model analysis. Finally, the achieved results are compared and evaluated. | en |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá posouzením smykové plochy na úseku železniční trati Vsetín-Velké Karlovice na km 3900, včetně návrhu nezbytných stabilizačních opatření.
Studie začíná stručným popisem příčin a typů svahových pohybů a různými metodami jejich řešení. V další části je popsána lokalita řešeného svahu, včetně vlastních průzkumný prací.
Dále je v práci představen matematický model aktuálního stavu, pracovaný v programu PLAXIS 2D, který je založen na metodě konečných prvků. Na tento model navazují navržené varianty sanačních opatření a jejich modelová analýza. Na závěr jsou získané výsledky porovnány a vyhodnoceny. | cs |
dc.format.extent | 3492200 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Slope stability | en |
dc.subject | Slope movements | en |
dc.subject | Remediation measures | en |
dc.subject | Mathematical model | en |
dc.subject | PLAXIS 2D | en |
dc.subject | Stabilita svahu | cs |
dc.subject | svahové pohyby | cs |
dc.subject | sanační opatření | cs |
dc.subject | matematický model | cs |
dc.subject | PLAXIS 2D | cs |
dc.title | Geotechnical Assessment of the Sliding Area on the Vsetín-Velké Karlovice's Railway Line, at 3,900 km and Design of Stabilization Measures | en |
dc.title.alternative | Geotechnické posouzení sesuvného území na železniční trati Vsetín-Velké Karlovice v km 3,900 a návrh stabilizačních opatření | cs |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Ryšávka, Jaroslav | |
dc.date.accepted | 2020-01-09 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | SAE0013_FAST_N3607_3607T035_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |