Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolárik, Martin
dc.contributor.authorSaeed, Ranj
dc.date.accessioned2020-02-25T09:18:14Z
dc.date.available2020-02-25T09:18:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139223
dc.description.abstractThis thesis addresses the assessment of the sliding area on the Vsetin-Velke Karlovice’s railway line at the km 3900 with an overall design of the necessary stabilizing measures. The study begins with a brief description of the causes and types of slope movements along with various methods of their solution. The next part describes the locality of the slope, including self-research and activities. Additionally, the PLAXIS 2D program, which is based on the finite element method used to create a mathematical model for the current state of the slope. This model is followed by proposed variants of remediation measures and their model analysis. Finally, the achieved results are compared and evaluated.en
dc.description.abstractTato práce se zabývá posouzením smykové plochy na úseku železniční trati Vsetín-Velké Karlovice na km 3900, včetně návrhu nezbytných stabilizačních opatření. Studie začíná stručným popisem příčin a typů svahových pohybů a různými metodami jejich řešení. V další části je popsána lokalita řešeného svahu, včetně vlastních průzkumný prací. Dále je v práci představen matematický model aktuálního stavu, pracovaný v programu PLAXIS 2D, který je založen na metodě konečných prvků. Na tento model navazují navržené varianty sanačních opatření a jejich modelová analýza. Na závěr jsou získané výsledky porovnány a vyhodnoceny.cs
dc.format.extent3492200 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSlope stabilityen
dc.subjectSlope movementsen
dc.subjectRemediation measuresen
dc.subjectMathematical modelen
dc.subjectPLAXIS 2Den
dc.subjectStabilita svahucs
dc.subjectsvahové pohybycs
dc.subjectsanační opatřenícs
dc.subjectmatematický modelcs
dc.subjectPLAXIS 2Dcs
dc.titleGeotechnical Assessment of the Sliding Area on the Vsetín-Velké Karlovice's Railway Line, at 3,900 km and Design of Stabilization Measuresen
dc.title.alternativeGeotechnické posouzení sesuvného území na železniční trati Vsetín-Velké Karlovice v km 3,900 a návrh stabilizačních opatřenícs
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRyšávka, Jaroslav
dc.date.accepted2020-01-09
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisSAE0013_FAST_N3607_3607T035_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam