dc.contributor.advisor | Hudeček, Leopold | |
dc.contributor.author | Lipowski, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T09:18:29Z | |
dc.date.available | 2020-02-25T09:18:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/139242 | |
dc.description.abstract | Obsahem této diplomové práce je formou studie proveditelnosti vypracování návrhu propojení centra Ostravy s Městem Orlová pomocí vlečkové sítě AWT, a.s. s využitím lehké kolejové dopravy (vlakotramvaj). V úvodních kapitolách se seznamujeme se stručnou historií tramvajové dopravy na ostravsku a města Orlová. V další kapitole je pak rozvaha nad systémem vlakotramvají v České republice. Následně je zhodnocena současná dopravní obslužnost města a možnosti jeho napojení na ostatní aglomerace pomocí kolejové dopravy. Jelikož se vlečková síť skládá z velkého množství tratí, je v další části přistoupeno k jejímu rozdělení na kratší technické úseky. Ty úseky, které umožňují propojení Orlové s Ostravou jsou vzájemně porovnány v multikriteriálním hodnocení. Vybraný technický úsek je pak dále rozpracován. Je zhodnocen jeho současný technický stav a je posouzen z hlediska prostorových, geometrických a konstrukčních nároků, které jsou pro zavedení osobní přepravy nezbytné. Na základě výsledků je pak navrženo vhodné řešení jednotlivých konstrukcí, včetně návrhu nových zastávek. Závěr práce je rozdělen na dílčí závěry, které zhodnocují jednotlivé kapitoly diplomové práce a celkový závěr se závěrečným doporučením. | cs |
dc.description.abstract | The content of this thesis is in the form of a feasibility study to develop a proposal for the connection of the center of Ostrava and the City of Orlová using a siding network AWT, a.s. using light rail transport (traincar). In the introductory chapters we introduce the brief history of tram transport in Ostrava and the town of Orlová. In the next chapter is a balance sheet over the train traction system in the Czech Republic. Subsequently, the current transport services of the city and the possibilities of its connection to other agglomerations by rail transport are evaluated. As the trawl network consists of a large number of lines, it is divided into shorter technical sections in the next part. Those sections that enable the connection of Orlová with Ostrava are mutually compared in a multi-criteria evaluation. The selected technical section is then further elaborated. It assesses its current technical state and assesses the spatial, geometric and constructional requirements that are necessary for the introduction of passenger transport. Based on the results, a suitable solution of individual structures is proposed, including the design of new stops. The conclusion of the thesis is divided into partial conclusions, which evaluate the individual chapters of the thesis and the overall conclusion with a final recommendation. | en |
dc.format.extent | 13002198 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Železnice | cs |
dc.subject | osobní doprava | cs |
dc.subject | Báňská dráha | cs |
dc.subject | Ostrava | cs |
dc.subject | trať | cs |
dc.subject | studie proveditelnosti | cs |
dc.subject | nástupiště | cs |
dc.subject | vlakotramvaj | cs |
dc.subject | Orlová | cs |
dc.subject | lehká kolejová doprava | cs |
dc.subject | vlečka | cs |
dc.subject | AWT | cs |
dc.subject | Railway | en |
dc.subject | passenger transport | en |
dc.subject | Mining railway | en |
dc.subject | Ostrava | en |
dc.subject | track | en |
dc.subject | feasibility study | en |
dc.subject | platform | en |
dc.subject | tram-train | en |
dc.subject | Orlova | en |
dc.subject | light rail transport | en |
dc.subject | siding | en |
dc.subject | AWT | en |
dc.title | Návrh propojení centra Ostravy s Městem Orlová pomocí vlečkové sítě AWT, a.s. | cs |
dc.title.alternative | Proposal to Interconnect the Center of Ostrava with City Orlová with the Using the Railway Siding AWT a.s. | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Ožanová, Eva | |
dc.date.accepted | 2020-01-08 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | LIP0058_FAST_N3607_3607T036_01_2019 | |
dc.rights.access | openAccess | |