Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHudeček, Leopold
dc.contributor.authorLipowski, Daniel
dc.date.accessioned2020-02-25T09:18:29Z
dc.date.available2020-02-25T09:18:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139242
dc.description.abstractObsahem této diplomové práce je formou studie proveditelnosti vypracování návrhu propojení centra Ostravy s Městem Orlová pomocí vlečkové sítě AWT, a.s. s využitím lehké kolejové dopravy (vlakotramvaj). V úvodních kapitolách se seznamujeme se stručnou historií tramvajové dopravy na ostravsku a města Orlová. V další kapitole je pak rozvaha nad systémem vlakotramvají v České republice. Následně je zhodnocena současná dopravní obslužnost města a možnosti jeho napojení na ostatní aglomerace pomocí kolejové dopravy. Jelikož se vlečková síť skládá z velkého množství tratí, je v další části přistoupeno k jejímu rozdělení na kratší technické úseky. Ty úseky, které umožňují propojení Orlové s Ostravou jsou vzájemně porovnány v multikriteriálním hodnocení. Vybraný technický úsek je pak dále rozpracován. Je zhodnocen jeho současný technický stav a je posouzen z hlediska prostorových, geometrických a konstrukčních nároků, které jsou pro zavedení osobní přepravy nezbytné. Na základě výsledků je pak navrženo vhodné řešení jednotlivých konstrukcí, včetně návrhu nových zastávek. Závěr práce je rozdělen na dílčí závěry, které zhodnocují jednotlivé kapitoly diplomové práce a celkový závěr se závěrečným doporučením.cs
dc.description.abstractThe content of this thesis is in the form of a feasibility study to develop a proposal for the connection of the center of Ostrava and the City of Orlová using a siding network AWT, a.s. using light rail transport (traincar). In the introductory chapters we introduce the brief history of tram transport in Ostrava and the town of Orlová. In the next chapter is a balance sheet over the train traction system in the Czech Republic. Subsequently, the current transport services of the city and the possibilities of its connection to other agglomerations by rail transport are evaluated. As the trawl network consists of a large number of lines, it is divided into shorter technical sections in the next part. Those sections that enable the connection of Orlová with Ostrava are mutually compared in a multi-criteria evaluation. The selected technical section is then further elaborated. It assesses its current technical state and assesses the spatial, geometric and constructional requirements that are necessary for the introduction of passenger transport. Based on the results, a suitable solution of individual structures is proposed, including the design of new stops. The conclusion of the thesis is divided into partial conclusions, which evaluate the individual chapters of the thesis and the overall conclusion with a final recommendation.en
dc.format.extent13002198 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŽeleznicecs
dc.subjectosobní dopravacs
dc.subjectBáňská dráhacs
dc.subjectOstravacs
dc.subjecttraťcs
dc.subjectstudie proveditelnostics
dc.subjectnástupištěcs
dc.subjectvlakotramvajcs
dc.subjectOrlovács
dc.subjectlehká kolejová dopravacs
dc.subjectvlečkacs
dc.subjectAWTcs
dc.subjectRailwayen
dc.subjectpassenger transporten
dc.subjectMining railwayen
dc.subjectOstravaen
dc.subjecttracken
dc.subjectfeasibility studyen
dc.subjectplatformen
dc.subjecttram-trainen
dc.subjectOrlovaen
dc.subjectlight rail transporten
dc.subjectsidingen
dc.subjectAWTen
dc.titleNávrh propojení centra Ostravy s Městem Orlová pomocí vlečkové sítě AWT, a.s.cs
dc.title.alternativeProposal to Interconnect the Center of Ostrava with City Orlová with the Using the Railway Siding AWT a.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOžanová, Eva
dc.date.accepted2020-01-08
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisLIP0058_FAST_N3607_3607T036_01_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam