Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFencl, Ivan
dc.contributor.authorBrutovský, Stanislav
dc.date.accessioned2020-02-25T09:18:47Z
dc.date.available2020-02-25T09:18:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/139264
dc.description.abstractBRUTOVSKÝ, Stanislav. Křižovatka ulic Ostravská (sil. I/59)/Lazecká v Orlové: bakalářská práce. Ostrava. VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta stavební, Katedra dopravního stavitelství, 2018. 65 s. Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ivan Fencl, Ph.D. Předmětem bakalářské práce je analýza a posouzení bezpečnosti a plynulosti provozu na stávajícím stavu a návrh dvou variant pro zlepšení plynulosti a bezpečnosti dopravy na křižovatce ulic Ostravská a Lazecká v Orlové, a to v rozsahu technické studie. První část bakalářské práce je věnována popisu stávajícího stavu a dopravně inženýrskému průzkumu se znázorněním skladbě dopravních proudů. Ve druhé části práce jsou vypracovány návrhy nového řešení pro zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu, včetně simulace provozu v programu PTV Vissim. Na základě zhodnocení variant je vybrán nejvhodnější návrh.cs
dc.description.abstractBRUTOVSKÝ, Stanislav. Intersection of sreets Ostravska (sil. I/59)/Lazecka in Orlova City: Bachelor Thesis. Ostrava. VŠB – Technical university of Ostrava, Faculty of civil engineering, Department of Transport Constructions, 2018. 65 p. Thesis supervisor: Ing. Ivan Fencl, Ph.D. The subject of the bachelor thesis is the analysis and assessment of the safety and fluency of the operation at the current state and the design of two variants for improvement of traffic flow and safety at the intersection of Ostravska and Lazecka streets in Orlova city, in the scope of a technical study. The first part of the bachelor thesis is devoted to the description of the current state and to the traffic engineering survey with the presentation of the composition of traffic currents. In the second part of the thesis there are elaborated new solutions for increasing the safety and fluency of traffic, including simulation of operation in PTV Vissim program. Based on the evaluation of the variants, the most suitable design is chosenen
dc.format.extent8023325 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkřižovatka, Orlová, okružní křižovatka, spojovací větev, dopravní průzkum, kapacita, dopravní intenzita, úroveň kvality dopravy, průsečná křižovatka, doprava, konfliktní situace, PTV Vissim, Vehicle trackingcs
dc.subjectintersection, roundabout, bypass, traffic survey, capacity, traffic intensity, quality of traffic, cross intersection, traffic, conflict situation, PTV Vissim, Vehicle trackingen
dc.titleKřižovatka ulic Ostravská (sil. I/59) / Lazecká v Orlové.cs
dc.title.alternativeIntersection of streets Ostravská (sil. I/59) / Lazecká in Orlová Cityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2019-01-09
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisBRU0047_FAST_B3607_3647R020_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam