dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | |
dc.contributor.author | Zvoník, Martin | |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T12:05:44Z | |
dc.date.available | 2020-07-20T12:05:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/140393 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vytipovaného powertrain systému testovacího vozidla Škoda Fabia, následně integrací programovatelné řídicí jednotky a návrhem laboratorních úloh. V úvodní části je provedena analýza parametrů všech vstupů a výstupů původní řídicí jednotky a s kompletní snahou porozumění celého powertrain systému. Druhá kapitola se zabývá vytipováním programovatelné řídicí jednotky a její praktickou integrací společně s breakout boxem do testovacího vozu. Další částí je tvorba aplikačního softwaru pro programovatelnou řídicí jednotku. V závěru práce je popsán návrh laboratorních úloh pro praktickou výuku předmětů Automobilová elektronika 1 a 2 s využitím programovatelné řídicí jednotky. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis deals with the analysis of a selected powertrain system of the Škoda Fabia test vehicle, enabling the integration of a programmable control unit and the design of laboratory tasks. In the introductory section, the analysis of the parameters of all inputs and outputs of the original contol unit is described in order to understand the powertrain system. The second chapter deals with the selection of a programmable control unit and its practical integration together with a breakout box into the test car. The next chapter deals with the design of application software for the programmable control unit. At the end of the work the design of laboratory tasks for practical teaching of the subjects Automotive Electronics 1 and 2 with the advantages of programmable control unit is described. | en |
dc.format.extent | 1989534 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Programovatelná řídicí jednotka, OpenECU, ECU, CAN BUS, SENT, Matlab, Simulink, Model based design, škrticí klapka. | cs |
dc.subject | Programmable control unit, OpenECU, ECU, CAN BUS, SENT, Matlab, Simulink, Model based design, electronic throttle control. | en |
dc.title | Integrace programovatelné řídicí jednotky pro systém pohonu testovacího vozidla | cs |
dc.title.alternative | Integration of the Programmable Control Unit for the Test Vehicle Powertrain System | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Harach, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2020-06-23 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Automobilové elektronické systémy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | ZVO0018_FEI_B3973_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | |