dc.contributor.advisor | Moravec, Pavel | |
dc.contributor.author | Hlavsa, Milan | |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T12:12:50Z | |
dc.date.available | 2020-07-20T12:12:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/140546 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá testováním různých vývojových prostředí nebo knihoven pro vývoj multiplatformních her. Je navrženo a implementováno několik testů pro zjištění a porovnání výkonu mezi vybranými prostředími, respektive frameworky. Vybranými frameworky jsou Phaser, BabylonJS a Pixi.js. Všechny testy byly implementovány v programovacím jazyce JavaScript. Testy také zjišťují náročnost na výkon za použití často využívaných funkcí při vývoji her. Na konci jsou výsledky vyhodnoceny. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with testing of the performace of various development enviroments or frameworks for the development of multiplatform games. Several tests are designed and implemented to determine and compare performance between selected enviroments or frameworks. Selected frameworks are Phaser, BabylonJS and Pixi.js. All tests were implemented in the JavaScript programming language. Tests also determine witch frequently used features in game development are more performance intensive than others. At the end, the results are evaluated. | en |
dc.format.extent | 1744185 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Benchmark | cs |
dc.subject | framework | cs |
dc.subject | snímky za sekundu | cs |
dc.subject | FPS | cs |
dc.subject | Phaser | cs |
dc.subject | Pixi.js | cs |
dc.subject | BabylonJS | cs |
dc.subject | Benchmark | en |
dc.subject | framework | en |
dc.subject | frames per second | en |
dc.subject | FPS | en |
dc.subject | Phaser | en |
dc.subject | Pixi.js | en |
dc.subject | BabylonJS | en |
dc.title | Benchmarking prostředí pro rychlý vývoj mobilních her | cs |
dc.title.alternative | Benchmarking of Multi-platform Mobile Game Development | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Krumnikl, Michal | |
dc.date.accepted | 2020-06-23 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | HLA0191_FEI_B2647_2612R025_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | |