dc.contributor.advisor | Stolárik, Martin | |
dc.contributor.author | Samko, Filip | |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T12:17:51Z | |
dc.date.available | 2020-07-20T12:17:51Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/141011 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá měřením velikosti vibrací v okolí tramvajové tratě, způsobené tramvají Stadler NF2 nOVA a porovnáním se staršími typy tramvají, které používá Dopravní podnik města Ostrava. Experiment byl proveden na třech lokalitách. První lokalita se nachází v městské části Hulváky a následné dvě lokality se nacházejí v městské části Slezská Ostrava. Měření probíhalo v kolmých profilech k tramvajové trati. Pro měření bylo využito digitální záznamové aparatury BRS-32 a zpracování dat proběhlo v softwaru BR Monitor. Součástí práce je také vytvořený model geologického podloží každé ze zájmových oblastí na základě dat z vybraných vrtů, která poskytla Česká geologická služba. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor thesis is about dynamic loads around the tram line which are caused by the tram Stadler NF2 NOVA and comparison with older types of trams which are used by Dopravni podnik Ostrava. The measurements were perfomed in different locations. First location is based in Hulváky and the others are placed in Slezská Ostrava. The whole process was taken place in perpendicular profiles to the tram line. The BRS-32 – digital recording apparatus was used for the measurements and the processing were processed in BR Monitor software. This Thesis also includes a model of the geological subsoil of each of the important areas. The model was based on the processing of selected boreholes which were provided by Česká geologická služba. | en |
dc.format.extent | 5243825 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | tramvajová doprava | cs |
dc.subject | technická seismicita | cs |
dc.subject | seizmické měření | cs |
dc.subject | tram transport | en |
dc.subject | technical seismicity | en |
dc.subject | seismic measurement | en |
dc.title | Dynamické zatížení okolí tramvajové tratě vlivem tramvaje Stadler NF2 nOVA – srovnání se staršími typy tramvají | cs |
dc.title.alternative | Dynamic Load due to Stadler NF2 nOVA Tram Type around the Tram Track – comparison with Older Tram Types | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Pinka, Miroslav | |
dc.date.accepted | 2020-06-17 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | SAM0083_FAST_B3607_3647R017_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | |