dc.contributor.advisor | Slíva, Aleš | |
dc.contributor.author | Břemek, Karel | |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T12:17:59Z | |
dc.date.available | 2020-07-20T12:17:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/141016 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem ručně poháněného průmyslového vozíku dle podkladů z firmy SSI Schäfer s.r.o. Je proveden konstrukční návrh dvou variant vozíků. Svařované konstrukce rámů vozíků jsou tvořeny z dutých ocelových profilů čtvercového průřezu. Obě varianty vozíků jsou navrhnuty tak, aby měly nosnost 1500 kg. Tato skutečnost je ověřena pevnostní a deformační analýzou. V závěru práce je také proveden výpočet manipulačních sil.
Přílohami bakalářské práce jsou výkresy svařenců rámů obou vozíků, sestavné výkresy obou vozíků a obrázky znázorňující výsledky pevnostní a deformační analýzy obou vozíků. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor's thesis describes the design of a hand-powered industrial truck according to documents from the company SSI Schäfer s.r.o. The design of two variants of trucks is made. The welded structures of the industrial truck frames are made of hollow steel profiles of square cross-section. Both truck variants are designed to have a load capacity of 1500 kg. This fact is verified by strength and deformation analysis. At the end of the work, the calculation of handling forces is also performed.
Attachments of the bachelor's thesis are drawings of weldments of the frames of both trucks, assembly drawings of both trucks and pictures showing the results of strength and deformation analysis of both trucks. | en |
dc.format.extent | 5668275 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | valivý odpor | cs |
dc.subject | průmyslový vozík | cs |
dc.subject | svařovaná konstrukce | cs |
dc.subject | kolo | cs |
dc.subject | manipulační síly | cs |
dc.subject | rolling Resistance | en |
dc.subject | industrial truck | en |
dc.subject | welded structure | en |
dc.subject | wheel | en |
dc.subject | handling forces | en |
dc.title | Inovativní konstrukce průmyslového vozíku pro snadnou manipulovatelnost | cs |
dc.title.alternative | Innovative Industrial Truck Design for Easy Handling | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | VEPŘEK, Jiří | |
dc.date.accepted | 2020-06-17 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stroje a manipulace s materiálem | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | BRE0144_FS_B2341_2302R003_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | |