Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMaršálek, Petr
dc.contributor.authorLanča, Martin
dc.date.accessioned2020-07-20T12:23:39Z
dc.date.available2020-07-20T12:23:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141103
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rekonstrukcí dvoustupňového přídavného převodu nákladního automobilu Tatra T158 Phoenix s převodováním 0,61/1,15, s cílem unifikace řešení se standardně vyráběným typem přídavného převodu. V úvodu je provedeno srovnání stávajícího konstrukčního řešení rekonstruovaného převodu a převodu standardně vyráběného. Na základě tohoto srovnání je navrženo řešení konstrukční úpravy převodu, které vede k unifikaci obou řešení. Následně je ověřena funkčnost a použitelnost navrženého řešení pomocí pevnostní kontroly rotujících strojních součástí na obou typech přídavného převodu. Výstupem diplomové práce jsou výrobní výkresy upravených součástí přídavného převodu a montážní výkres rekonstruovaného přídavného převodu 0,61/1,15, které se nacházejí v přílohách.cs
dc.description.abstractMaster thesis is dealing with reconstruction of two speed transfer case for heavy truck Tatra T158 Phoenix with gear ratio 0,61/1,15, The solution goal is to unify this transfer case with another standardly produced trasfer case with different gear ratio. In the preface of the master thesis there is a comparison of existing transfer case design and transfer case standardly produced. Based on comparison of transfer cases the design changes that leads to the unification of transfer cases are designed. After that the functionality of the suggested solution is verified by the strength calculations of rotating parts on both types of transfer cases. The output of this master thesis is drawing documentation of newly designed machine parts and an assembly drawing of the reconstructed transfer case with gear ratio 0,61/1,15. This drawing documentation and strength calculations of machine parts are attached.en
dc.format.extent3267366 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPřídavnýcs
dc.subjectpřevodcs
dc.subjectnákladnícs
dc.subjectautomobilcs
dc.subjectTatracs
dc.subjectRekonstrukcecs
dc.subjectTransferen
dc.subjectCaseen
dc.subjectHeavyen
dc.subjectTrucken
dc.subjectTatraen
dc.subjectReconstructionen
dc.titleRekonstrukce dvoustupňového přídavného převodu nákladního automobilucs
dc.title.alternativeReconstruction of Two Speed Transfer Case for Heavy Trucken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHavlík, Jiří
dc.date.accepted2020-06-09
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department347 - Katedra částí a mechanismů strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchKonstrukční a procesní inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisLAN0136_FS_N2301_3909T001_40_2020
dc.rights.accessopenAccesscs
dc.date.embargoend2023-05-18cs
dc.description.embargoOdklad je požadován z důvodu dočasného nezveřejnění důvěrných firemních informací zadavatele práce vyplývající z uzavřené třístranné smlouvy.cs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam