dc.contributor.advisor | Maršálek, Petr | |
dc.contributor.author | Lanča, Martin | |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T12:23:39Z | |
dc.date.available | 2020-07-20T12:23:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/141103 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí dvoustupňového přídavného převodu nákladního automobilu Tatra T158 Phoenix s převodováním 0,61/1,15, s cílem unifikace řešení se standardně vyráběným typem přídavného převodu. V úvodu je provedeno srovnání stávajícího konstrukčního řešení rekonstruovaného převodu a převodu standardně vyráběného. Na základě tohoto srovnání je navrženo řešení konstrukční úpravy převodu, které vede k unifikaci obou řešení. Následně je ověřena funkčnost a použitelnost navrženého řešení pomocí pevnostní kontroly rotujících strojních součástí na obou typech přídavného převodu. Výstupem diplomové práce jsou výrobní výkresy upravených součástí přídavného převodu a montážní výkres rekonstruovaného přídavného převodu 0,61/1,15, které se nacházejí v přílohách. | cs |
dc.description.abstract | Master thesis is dealing with reconstruction of two speed transfer case for heavy truck Tatra T158 Phoenix with gear ratio 0,61/1,15, The solution goal is to unify this transfer case with another standardly produced trasfer case with different gear ratio. In the preface of the master thesis there is a comparison of existing transfer case design and transfer case standardly produced. Based on comparison of transfer cases the design changes that leads to the unification of transfer cases are designed. After that the functionality of the suggested solution is verified by the strength calculations of rotating parts on both types of transfer cases. The output of this master thesis is drawing documentation of newly designed machine parts and an assembly drawing of the reconstructed transfer case with gear ratio 0,61/1,15. This drawing documentation and strength calculations of machine parts are attached. | en |
dc.format.extent | 3267366 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Přídavný | cs |
dc.subject | převod | cs |
dc.subject | nákladní | cs |
dc.subject | automobil | cs |
dc.subject | Tatra | cs |
dc.subject | Rekonstrukce | cs |
dc.subject | Transfer | en |
dc.subject | Case | en |
dc.subject | Heavy | en |
dc.subject | Truck | en |
dc.subject | Tatra | en |
dc.subject | Reconstruction | en |
dc.title | Rekonstrukce dvoustupňového přídavného převodu nákladního automobilu | cs |
dc.title.alternative | Reconstruction of Two Speed Transfer Case for Heavy Truck | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Havlík, Jiří | |
dc.date.accepted | 2020-06-09 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | LAN0136_FS_N2301_3909T001_40_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | cs |
dc.date.embargoend | 2023-05-18 | cs |
dc.description.embargo | Odklad je požadován z důvodu dočasného nezveřejnění důvěrných firemních informací zadavatele práce vyplývající z uzavřené třístranné smlouvy. | cs |