Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKontriková, Lenka
dc.contributor.authorJašek, Martin
dc.date.accessioned2020-07-20T12:24:07Z
dc.date.available2020-07-20T12:24:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141175
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá plánováním dlouhých navigačních letů jednomotorových vrtulových letounů podle pravidel VFR/IFR. Práce pojednává o metodách plánování a provedení letů jak v minulosti, tak v současnosti, metodách výběru vhodného letounu pro dlouhé navigační lety a o vybavení a údržbě vybraného jednomotorového letounu. Poslední část je zaměřena na předběžnou kalkulaci nákladů pro vybraný let. Ústřední částí práce je návrh plánu na provedení dálkového letu. Tato kapitola obsahuje podrobný popis postupu pro naplánování etapového letu z Dauhá do Jakutsku. Plán první etapy letu byl vytvořen ruční metodou s využitím nomogramů a tabulek převzatých z provozní příručky letounu PC-12. Další dvě etapy letu byly naplánovány pomocí online nástroje Sim Brief, který je často využíván pro plánování a simulaci letů.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with Planning a Long Navigation Flight of a Single-engine Propeller Airplane According to VFR / IFR rules. The thesis is focused on methods of planning and execution of flights both in the past and in the present, about methods of selecting an appropriate airplane for long navigation flight and about the equipment and maintenance of the selected single engine airplane. The last part is focused on tentative estimation of flight costs. The central part of the thesis is a draft plan for a long distance flight. This chapter contains a comprehensive description of the procedure for planning a stopover flight from Doha to Yakutsk. The plan of the first part of the flight was realized by manual method using nomograms and charts taken from PC-12 Pilot's Operating Handbook. The next two parts of the flight were planned using the online software tool Sim Brief, which is often used for flight planning and flight simulations.en
dc.format.extent8150110 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectjednomotorový vrtulový letouncs
dc.subjectdálkový letcs
dc.subjectvybavení letounucs
dc.subjectúdržba letounucs
dc.subjectPilatus PC-12cs
dc.subjectVFR letcs
dc.subjectIFR letcs
dc.subjectextrémní klimatické podmínkycs
dc.subjectSingle-engine Propeller Airplaneen
dc.subjectLong Range Flighten
dc.subjectAircraft Equipmenten
dc.subjectAircraft Maintenanceen
dc.subjectPilatus PC-12en
dc.subjectVFR flighten
dc.subjectIFR flighten
dc.subjectExtreme Climate Conditionsen
dc.titlePlánování dlouhého navigačního letu jednomotorového vrtulového letounu podle pravidel VFR/IFRcs
dc.title.alternativePlanning a Long Navigation Flight of a Single-engine Propeller Airplane According to VFR / IFR Rulesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKubáň, Martin
dc.date.accepted2020-06-11
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programTechnologie letecké dopravycs
dc.thesis.degree-branchTechnologie provozu letecké technikycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisJAS0078_FS_B3712_3708R037_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam