Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlatoň, Martin
dc.contributor.authorLiška, Ondřej
dc.date.accessioned2020-07-20T12:24:13Z
dc.date.available2020-07-20T12:24:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141192
dc.description.abstractLIŠKA, O.: Modelování jízd nákladních vozidel v systému platooning s omezeným čekáním: diplomová práce. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Institut dopravy, 2020, 68 s. Vedoucí práce: Ing. Martin Blatoň, Ph.D. Diplomová práce se zabývá plánováním tras konvojů nákladních vozidel pomocí metod matematického modelování. V úvodních částech diplomové práce je popsána problematika dopravy a přínos platooningu pro silniční nákladní dopravu. V dalších částech práce je proveden rozbor technologií a stručný popis legislativního rámce, který je potřebný pro platooning. Klíčovou části diplomové práce je analýza a samotný návrh matematických modelů, které jsou matematicky popsány a pomocí optimalizačního softwaru Xpress-IVE zkoumány. V práci byly navrženy tři varianty modelu, jedná se tak o variabilní matematický model, jenž byl upraven pro reálný provoz v německé dopravní síti. V závěrečné části práce byly provedeny a analyzovány výpočetní experimenty.cs
dc.description.abstractLIŠKA. O.: Modeling Of Truck Journeys In Platooning System With Limited Waiting: master thesis. Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, The Institute of Transport, 2020, 68 p. Thesis head: Ing. Martin Blatoň, Ph.D. The master thesis deals with planning truck convoy routes by using mathematical methods. In the introducotry sections master thesis is describing transport issues and benefits of platooning for road transport. In the following sections an analysis of technologies and legislation, which is important for platooning. The key part of the work is the analysis and design of mathematical models which are mathematically described and investigated using Xpress-IVE optimization software. Three variants of the model were proposed in this work it is thus a variable mathematical model. In the final part of the work computational experiments were performed and analyzed.en
dc.format.extent3815644 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmatematické modelovánícs
dc.subjectplatooningcs
dc.subjectkonvojcs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectmathematical modelingen
dc.subjectplatooningen
dc.subjectplatoonen
dc.subjectexperimenten
dc.titleModelování jízd nákladních vozidel v systému platooning s omezeným čekánímcs
dc.title.alternativeModeling of Truck Journeys in Platooning System with Limited Waitingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDúbravka, Luboš
dc.date.accepted2020-06-11
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisLIS0083_FS_N2301_2301T003_20_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam