Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNečas, Libor
dc.contributor.authorMikulková, Zuzana
dc.date.accessioned2020-07-20T12:24:37Z
dc.date.available2020-07-20T12:24:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141258
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá postavením firmy Algraf – reklamní agentura s.r.o. na reklamním trhu. Jejím cílem je zhodnotit konkurenční postavení vybrané firmy a konkurence a nalézt doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti a vytvoření firemní strategie. Práci tvoří dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické informace o důležitých pojmech a analýzách, které jsou využity pro analýzu konkurence a vybrané firmy. Praktická část analyzuje postavení firmy Algraf – reklamní agentura s.r.o. na konkurenčním trhu a obsahuje i doporučení vyplývající z jednotlivých analýz. Závěr práce shrnuje získané informace a základní doporučení pro vytvoření firemní strategie, zlepšení prezentace firmy na venek a posílení postavení na daném trhu.cs
dc.description.abstractMaster thesis deals with the position of the company Algraf – reklamní agentura s.r.o. in the advertising market. Its goal is to evaluate the competitive position of the selected company and the competition and find recommendations to increase competitiveness and create a corporate strategy. The work consists of two parts. The theoretical part contains theoretical information about important concepts and analyzes, which are used for the analysis of competitors and selected companies. The practical part analyzes the position of the company Algraf – reklamní agentura s.r.o. in a competitive market and also contains recommendations resulting from individual analyzes. The conclusion summarizes the information obtained and basic recommendations for creating a corporate strategy, improving the company's presentation to the outside and strengthening its position in the market.en
dc.format.extent2603046 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenční postavenícs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectCompetitivenessen
dc.subjectcompetitive positionen
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjectstrategy, marketingen
dc.titlePosílení konkurenční pozice rodinné firmycs
dc.title.alternativeReinforcement the Competitive Position of the Family Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJanošík, Květoslav
dc.date.accepted2020-06-11
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchPrůmyslové inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisMIK0413_FS_N2301_6208T116_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam