dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | |
dc.contributor.author | Mikuda, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T12:25:19Z | |
dc.date.available | 2020-07-20T12:25:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/141372 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných parametrů řídícího ústrojí vozidla. Úvodní část této práce se zabývá terminologií, která stručně charakterizuje části směrového řídícího ústrojí. V následujícím textu je uveden popis vývoje, konstrukce a postup měření s měřícím přístrojem. Hlavní problematika a měření je zpracována v bakalářské práci a přílohách, kde jsou uvedeny vybrané specifikace vozů a naměřené hodnoty. Tyto data jsou dále zpracovávány a analyzovány. V přílohách se nachází výkres sestavy měřícího přístroje. Závěrem této práce je vyhodnocení a analýzy parametrů řídícího systému. | cs |
dc.description.abstract | Target of present bachelor thesis is analyse of vehicle’s Steering System parameters. First part of thesis is briefly describing the vehicle Steering System terminology. In following text is described evolution, construction and measurement steps with used measure tool. The main content and measurement itself is presented in this bachelor thesis togeather with attachments contains vehicle specifications and measured values. In next steps are these data analyzed and evaluated. An assembly drawing of measurement device is also attached to this work. In conclusion is evaluation of measured parameters of driving mechanism. | en |
dc.format.extent | 3637380 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Řídící ústrojí | cs |
dc.subject | parametry | cs |
dc.subject | vozidla | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | legislativa | cs |
dc.subject | terminologie | cs |
dc.subject | poloměr natáčení | cs |
dc.subject | úhel rejdu kola | cs |
dc.subject | úhel natočení volantu | cs |
dc.subject | úhlový převodový poměr | cs |
dc.subject | Steering System | en |
dc.subject | parameters | en |
dc.subject | vehicles | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.subject | legislation | en |
dc.subject | terminology | en |
dc.subject | turning radius | en |
dc.subject | wheel steering angle | en |
dc.subject | steering wheel angle | en |
dc.subject | angular gear ratio | en |
dc.title | Řídící ústrojí vozidla a jeho vybrané parametry | cs |
dc.title.alternative | Vehicle Steering System Parameters | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Šmiraus, Jakub | |
dc.date.accepted | 2020-06-09 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | MIK0381_FS_B2341_2301R003_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | |