Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorKuncová, Jana
dc.date.accessioned2020-07-20T12:26:46Z
dc.date.available2020-07-20T12:26:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141586
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je analýza marketingového prostředí a především analýza konkurence ve vybraném odvětví. Analýza definuje postavení současných nejvýznamnějších konkurentů. Teoretická část je zaměřena na základní vymezení pojmů, jako je marketing, marketingové prostředí firmy, konkurence a jednotlivé nástroje analyzující vnitřní a vnější prostředí. Úvod praktické části patří charakteristice odvětví a následuje analýza největších konkurentů. Na základě provedených analýz bude v závěru této diplomové práce doporučena strategie pro vstup nového subjektu na trh s velkoobchodním prodejem hutního materiálu.cs
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the analysis of the marketing environment and especially the analysis of competition in the selected industry. The analysis defines the position of the current most important competitors. The theoretical part focuses on the basic definitions of terms such as marketing, marketing environment, competition and individual tools analyzing internal and external environment. The introduction of the practical part includes the characteristics of the industry and follows the analysis of the biggest competitors. Based on the performed analyzes, will be at the end of this thesis presented a strategy for the entry of a new company into the market with the sale of metallurgical material.en
dc.format.extent3050635 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectcharakteristika odvětvícs
dc.subjectanalýza prostředícs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectindustry characteristicsen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu hutního materiálucs
dc.title.alternativeCompetition Analysis on the Metal Material Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePodlasová, Jitka
dc.date.accepted2020-06-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisKUN0103_HGF_N2102_2102T001_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam