Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlabusayová, Naděžda
dc.contributor.authorPatová, Pavla
dc.date.accessioned2020-07-20T12:26:56Z
dc.date.available2020-07-20T12:26:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141611
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá sestavením návrhu marketingového plánu pro společnost SEA – Chomutov, s.r.o. Předtím, než se přistoupí k samotnému plánu, musí být provedena situační analýza vnitřního a vnějšího okolí působící na podnik a interní analýza podniku, které poslouží ke stanovení slabých a silných stránek podniku, jeho hrozeb a příležitostí. Poté se určí marketingové cíle, které jsou v souladu s vizí a posláním podniku a může se vymýšlet strategie vedoucí k úspěchu k určeným cílům, které se rozpracují do jednotlivých marketingových aktivit. Posledním důležitým krokem je uvedení plánu do praxe a nastavení systému kontroly a měření.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis concerns the design of a marketing plan for the company SEA - Chomutov, s.r.o. Before proceeding to the plan itself, a situational analysis of internal and external factors affecting the company, as well as an internal analysis of the company, must be carried out to determine strengths and weaknesses of, and identify any threats to and opportunities for the company. Marketing goals are then determined in line with the vision and mission of the business, and strategies devised to achieve specific goals; these are developed into individual marketing activities. The final important step is putting the plan into practice and setting up a system of checks and measures.en
dc.format.extent2919589 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmarketingové cílecs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectakční programycs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectsituation analysisen
dc.subjectmarketing goalsen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectaction planen
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.titleMarketingový plán průmyslového podnikucs
dc.title.alternativeMarketing Plan for a Manufactoring Firmen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHubáček, Jaroslav
dc.date.accepted2020-06-24
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisPAT0074_HGF_B2102_2102R001_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam