Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Igor
dc.contributor.authorMaludová, Lucie
dc.date.accessioned2020-07-20T12:27:03Z
dc.date.available2020-07-20T12:27:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141636
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá obchodní strategií společnosti Stavebniny DEK a.s., který patří mezi dominantní společnosti se stavebninami na českém trhu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část, která definuje důležité pojmy a metody k vypracování praktické části práce. V praktické části je představena analyzovaná společnost Stavebniny DEK a.s. a využity teoretické poznatky k vypracování vybraných metod a ukazatelů obchodní strategie. Výsledky analýz jsou základem k definování současné strategie a pozice na trhu. Poslední částí diplomové práce jsou návrhy a doporučení, které navazují na zhodnocení analýz pro zlepšení strategického postavení na trhu. Závěr diplomové práce obsahuje sumarizaci celé práce.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the business strategy of the company Stavebniny DEK a.s., which is one of the dominant companies with building materials on the Czech market. The thesis consists of the theoretical part, which defines important terms and methods for the practical part of the thesis. In the practical part, analysed company Stavebniny DEK a.s. is introduced and theoretical knowledge to develop selected methods and indicators of business strategy is used. The results of the analyses are the basis for defining the current strategy and market position. The last part of the thesis consists of proposals and recommendations that follow the evaluation of analyses to improve strategic market position. The conclusion of the thesis contains a summary of the whole work.en
dc.format.extent2717415 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectStavebniny DEK a.s.cs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectPorterův model konkurenčního prostředícs
dc.subjectlogistikacs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectStavebniny DEK a.s.en
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectSWOTen
dc.subjectPorter's model of competitionen
dc.subjectlogisticsen
dc.titleObchodní strategie průmyslové společnostics
dc.title.alternativeBusiness Strategy of Industrial Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSadílek, Tomáš
dc.date.accepted2020-06-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisMAL0258_HGF_N2102_2102T001_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam