Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHumlová, Vlasta
dc.contributor.authorPistovčáková, Monika
dc.date.accessioned2020-07-20T12:27:22Z
dc.date.available2020-07-20T12:27:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/141691
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zaměstnanců v oblasti stravování ve společnosti OSTROJ a.s. Analýza byla prováděna na základě dotazníkového šetření a z těchto výsledků jsou následně navržena doporučení a opatření, která by mohla vést ke zlepšení spokojenosti zaměstnanců. Práce je rozdělena do několika stěžejních částí. Do těchto částí patří zejména teoretická východiska, charakteristika společnosti, metodika, analýza a vyhodnocení výsledků. V teoretické části je pozornost věnována zejména motivaci, odměňování, stravování či vzdělání zaměstnanců. V charakteristice společnosti je uvedeno bližší představení společnosti OSTROJ a.s. a způsob stravování v této společnosti. Metodika řešení se zabývá rozborem dat, sběrem dat a průběhem pozorování. Analýza posuzuje spokojenost zaměstnanců v oblasti stravování. Získané výsledky dotazníkového šetření by měly vést ke zlepšení současného stavu a také by měly pomoci ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of employee satisfaction in the area of catering in the company OSTROJ a.s. The analysis was carried out on the basis of a questionnaire survey and from these results are suggested recommendations and measures that could lead to improvement of employee satisfaction. The thesis is divided into several main parts. These parts include mainly theoretical background, company characteristics, methodology, analysis and evaluation of results. In the theoretical part, attention is paid to motivation, remuneration, catering and education of employees. The characteristics of the company include a closer introduction of OSTROJ a.s. and the way of eating in this company. The methodology deals with data analysis, data collection and observation. The analysis assesses employee satisfaction in the area of catering. The results of the questionnaire survey should lead to an improvement of the current situation and should also help to increase employee satisfaction.en
dc.format.extent1855334 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstravovánícs
dc.subjectodměňovánícs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectpotřebycs
dc.subjectbenefitycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjecthodnocení prácecs
dc.subjectcateringen
dc.subjectremunerationen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectneedsen
dc.subjectbenefitsen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectevaluation of worken
dc.titleAnalýza spokojenosti zaměstnancůcs
dc.title.alternativeEmployee Satisfaction Analysisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHubáček, Jaroslav
dc.date.accepted2020-06-24
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisPIS0091_HGF_B2102_2102R001_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam