dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | |
dc.contributor.author | Kupka, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T09:28:47Z | |
dc.date.available | 2020-10-02T09:28:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/142167 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vlivem úpravy výkonu spalovacího motoru na jízdní dynamiku. Součásti práce je pojednáni o upravovaném motoru, návrh základní úpravy ECU, a její realizace. Následuje ověření zvýšení výkonu pomoci měření na válcové zkušebně výkonu a výpočet teoretického dopadu na jízdní dynamiku. Výsledky teoretického výpočtu jsou ověřeny navrhnutou jízdní zkouškou. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the influence of combustion engine power adjustment on driving dynamics. Part of the work is discussed about the modified engine, the design of the basic modification of the ECU, and its implementation. This is followed by verification of the increase in power with the help of measurements at chassis dynamometer. And with calculation of the theoretical impact on driving dynamics. The results of the theoretical calculation are verified by the proposed driving test | en |
dc.format.extent | 5070275 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Zvýšení výkonu | cs |
dc.subject | zrychlení | cs |
dc.subject | jízdní dynamika | cs |
dc.subject | Bmw | cs |
dc.subject | N47 | cs |
dc.subject | Testo 2017 | cs |
dc.subject | live data | cs |
dc.subject | jízdní charakteristiky | cs |
dc.subject | experiment | cs |
dc.subject | BMW | en |
dc.subject | Power preformace | en |
dc.subject | Driving dynamics | en |
dc.subject | N47 | en |
dc.subject | Testo 2017 | en |
dc.subject | Live data | en |
dc.subject | experiment | en |
dc.subject | testing | en |
dc.title | Vliv úprav hnacího řetězce na vozidlové charakteristiky | cs |
dc.title.alternative | Powertrain Modification Influence To Vehicle Characteristics | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Široký, Jaromír | |
dc.date.accepted | 2020-08-18 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | KUP143_FS_N2301_2301T003_20_2020 | |
dc.rights.access | openAccess | |