Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkvain, Václav
dc.contributor.authorLelek, David
dc.date.accessioned2021-02-05T10:08:02Z
dc.date.available2021-02-05T10:08:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/142695
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je návrh optimální trasy uvažovaného propojení ulic Proskovické, Výškovické, Blanické a Mitrovické v Ostravě v místní části Výškovice a městském obvodu Stará Bělá. Cílem stavby je odvedení automobilové dopravy mimo zastavěné území obvodu Stará Bělá, zlepšení dopravních parametrů a zajištění dopravní obsluhy rozvojových ploch v oblasti Výškovic. V návrhu byl zohledněn požadavek na ověření možnosti obsluhy území veřejnou (tramvajovou a autobusovou) dopravou. Práce je zpracována v rozsahu studie a návrh stavby respektuje koridor DK115 vymezený dle Územního plánu Ostravy. V úvodu práce je zdůvodněn přínos stavby, zjištění charakteristik území a dopravních intenzit. V návrhové části je řešen samotný návrh trasy, dopravní napojení na rozvojové plochy, návrh křižovatek, zohlednění veřejné, cyklistické a pěší dopravy a ekonomické zhodnocení. Závěrem je doporučena výsledná varianta trasy.cs
dc.description.abstractThe subject of this Diploma thesis is the design of the optimal conection between streets Proskovicka, Výškovicka, Blanicka and Mitrovicka, located in Ostrava in local part Vyskovice and district Stara Bela. The main goal of the construction is relocation traffic out of the built-up area, to improve traffic parameters and to provide traffic service for development areas in the district Vyškovice. In the proposal the requirment to verify the possibility of the public transport service (including tram and bus transport) was taken into account. The work is processed in the level of the study and the design of the street respects the corridor DK115, which is defineted in the Zoning plan Ostrava. At the begining of the Diploma thesis is described the benefit of the construction, searching the characteristics of the interest area and the traffic data. The design part of the work deals with design of the road itself, transport connections to development areas, design of crossroads, consideration of public, bike and pedestrian traffic, economic calculation and final evaluation. In conclusion, the final proposal of the urban road is recommended.en
dc.format.extent6558196 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstudiecs
dc.subjectsilnicecs
dc.subjectulicecs
dc.subjectmístní komunikacecs
dc.subjectpropojenícs
dc.subjectúzemní pláncs
dc.subjectkřižovatkacs
dc.subjectOstravacs
dc.subjectVýškovicecs
dc.subjectStará Bělács
dc.subjectstudyen
dc.subjectroaden
dc.subjectstreeten
dc.subjecturban roaden
dc.subjectconnectionen
dc.subjectzoning planen
dc.subjectcrossroadsen
dc.subjectOstravaen
dc.subjectVyskoviceen
dc.subjectStara Belaen
dc.titlePropojení ulic Proskovické, Výškovické, Blanické a Mitrovické v Ostravěcs
dc.title.alternativeTraffic Connection between Proskovicka, Vyskovicka, Blanicka and Mitrovicka Streets in Ostravaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBoháčik, Lukáš
dc.date.accepted2021-01-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrství - Dopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisLEL0011_FAST_N0732A260011_2020
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam